Καλογεράκης: «Εφοδος» της Public στην αγορά B2B

Η πλήρης κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων, νέος στόχος της Public, τονίζει σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Ενισχύεται το δίκτυο καταστημάτων με νέα σημεία. Το τρίπτυχο που βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού.

Καλογεράκης: «Εφοδος» της Public στην αγορά B2B

Στην αγορά B2B, με πλήρη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες των επιχειρήσεων σε αναλώσιμα, τεχνολογικό εξοπλισμό κ.λπ. μπαίνει από το 2017 η Public, μέλος του ομίλου Olympia του Πάνου Γερμανού.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Χρήστος Καλογεράκης υποστηρίζει πως το 2017 είναι η χρονιά που η Public ξεκινά νέα πράγματα. «Το 2015 η εταιρεία ενίσχυσε την εμπορική της παρουσία με αύξηση εσόδων κατά 21%, το 2016 απέδειξε πως το μοντέλο ανάπτυξης αποδίδει και πέρασε σε λειτουργική κερδοφορία, το 2017 μπαίνουμε σε νέους τομείς και θα περάσουμε σε κερδοφορία σε επίπεδο προ φόρων», λέει ο κ. Καλογεράκης.

Η απόφαση για επέκταση στη μεγάλη αγορά των επιχειρήσεων, με την εταιρεία να προετοιμάζεται σε επίπεδο τεχνολογικών συστημάτων και διαδικασιών εδώ και μήνες, έρχεται παράλληλα με τα σχέδια για περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων, εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της Public. «Μας το ζητούν οι ίδιες οι επιχειρήσεις», λέει ο επικεφαλής της Public.

Η εταιρεία διαθέτει πλέον 47 καταστήματα σε Ελλάδα και τέσσερα στην Κύπρο (προ ημερών άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λάρνακα), τα οποία είναι όλα κερδοφόρα, όπως τονίζει ο κ. Καλογεράκης.

Η προσπάθεια των τελευταίων ετών ώστε να προσεγγίσει η Public ακόμα μεγαλύτερο κοινό κορυφώθηκε, πάντως, με την πρόσφατη "Black Friday". Η Public, όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αγκάλιασε την πρωτοβουλία του εμπορικού κόσμου και τα νούμερα που κατέγραψε ήταν εντυπωσιακά. «Η καλύτερη ημέρα της Public μέχρι σήμερα ήταν η παραμονή των Χριστουγέννων, με περίπου 170.000 επισκέψεις στα καταστήματα», λέει. Στο "Black Friday" τα καταστήματα της εταιρείας «δέχθηκαν 368.000 επισκέψεις ενώ εκδόθηκαν 95.000 αποδείξεις», αριθμοί που σπάνε κάθε ρεκόρ.

«Η προσπάθεια για την αναβάθμιση του δικτύου» είναι συνεχής, εξηγεί ο κ. Καλογεράκης. «Γνωρίζουμε ποια καταστήματα χρειάζονται αλλαγές, ποια πρέπει να μεταφερθούν σε άλλους χώρους κ.λπ.». Το 2017 θα σημαδευτεί, πάντως, από νέες προσθήκες στο δίκτυο της Public, όπως τα δύο σημεία πώλησης που ανοίγουν τον Απρίλιο στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το νέο κατάστημα στο Κολωνάκι, που ανοίγει στα μέσα Φεβρουαρίου, καθώς και νέα ή αναβαθμισμένα καταστήματα σε άλλες περιοχές της χώρας.

«Κάθε Public είναι διαφορετικό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της περιοχής», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Προσθέτει πως το τρίπτυχο που βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της διοίκησης είναι το «ποιότητα, ποικιλία, οικονομία» και θεωρεί πως αυτό είναι το αντίδοτο στην πίεση που δέχονται τα εισοδήματα των νοικοκυριών. «Οι πελάτες μας θέλουν φθηνά αλλά ποιοτικά προϊόντα, σε μεγάλη ποικιλία», λέει ο Χρ. Καλογεράκης, ο οποίος επισημαίνει πως «52 εβδομάδες τον χρόνο ανταγωνιζόμαστε στις τιμές ακόμα και τις διεθνείς αλυσίδες».

Ο επικεφαλής της Public εξηγεί πως η εταιρεία τα τελευταία χρόνια διευρύνει συνεχώς την γκάμα των προϊόντων της πέραν της τεχνολογίας και πλέον έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ακόμα και σε απαιτητικές κατηγορίες. «Μέσω της βιβλιοθήκης μας, οι βιβλιόφιλοι έχουν πρόσβαση σε 500.000 τίτλους βιβλίων, ενώ το τελευταίο τρίμηνο προστέθηκαν άλλοι 40.000 τίτλοι», λέει ο κ. Καλογεράκης. Ετσι, σημαντικότατο πλέον ποσοστό του κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από κατηγορίες προϊόντων πέραν της τεχνολογίας.

Το σίγουρο είναι, πάντως, πως η Public δεν είναι πλέον η εταιρεία στην οποία ο κ. Πάνος Γερμανός «έβαζε κάθε χρόνο το χέρι στην τσέπη» αφού κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο, «αποδείχθηκε πως το μοντέλο ανάπτυξης αποδίδει».

Εκτός από τις σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογικά συστήματα και διαδικασίες, ο κ. Καλογεράκης επισημαίνει τις συνεχείς προσπάθειες της διοίκησης στο «μέτωπο» της εκπαίδευσης του προσωπικού.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v