Κ. Πετρόπουλος: Οι νέοι στόχοι για το 2007

”Είμαστε ανοικτοί στον περιορισμό του ποσοστού των βασικών μετόχων προκειμένου να μπουν στην εταιρεία νέοι μέτοχοι με μακροχρόνια προοπτική”, δηλώνει ο κ. Κ. Πετρόπουλος, πρόεδρος του Δ.Σ. της εισηγμένης Π. Πετρόπουλος, ο οποίος σκιαγραφεί τη φετινή πορεία, αναπτύσσει τους στόχους της επόμενης χρήσης και αξιολογεί την αποτίμηση της μετοχής στο ταμπλό της Σοφοκλέους.

Κ. Πετρόπουλος: Οι νέοι στόχοι για το 2007
”Είμαστε ανοικτοί στον περιορισμό του ποσοστού των βασικών μετόχων προκειμένου να μπουν στην εταιρεία νέοι μέτοχοι με μακροχρόνια προοπτική”, δηλώνει ο κ. Κων/νος Πετρόπουλος, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εισηγμένης Π. Πετρόπουλος, ο οποίος σκιαγραφεί τη φετινή πορεία, αναπτύσσει τους στόχους της επόμενης χρήσης και αξιολογεί την αποτίμηση της μετοχής στο ταμπλό της Σοφοκλέους.

Συνέντευξη στον Στέφανο Κοτζαμάνη

Ενώ για το σύνολο της φετινής χρήσης είχατε προβλέψει κερδοφορία ανάλογη αυτής του 2005, στο εννεάμηνο εμφανίσατε μεγάλη άνοδο επιδόσεων. Εξακολουθείτε να εμμένετε στην αρχική σας πρόβλεψη περί στασιμότητας κερδών;

Ναι, διότι η περυσινή μας κερδοφορία ήταν ασυνήθιστα συγκεντρωμένη στο τελευταίο τρίμηνο, ενώ φέτος είναι διαμοιρασμένη πιο ομαλά. Αυτά αφορούν στα κέρδη από τρέχουσες λειτουργίες. Στις ενοποιημένες καταστάσεις θα υπάρξει όμως ένα πρόσθετο κέρδος, μη λειτουργικό και έκτακτο, της τάξεως του 1 εκατομμυρίου ευρώ, από μία εξαγορά που πραγματοποίησε μια θυγατρική μας.

Αναλάβατε μια σημαντική παραγγελία από τη ΔΕΗ, η οποία θα υλοποιηθεί μέσα στο 2007. Μιλήστε μας αναλυτικότερα γι’ αυτή. Ποιες άλλες σημαντικές συμβάσεις έχετε αναλάβει το τελευταίο διάστημα;

Η σύμβαση με τη ΔΕΗ αφορά στην προμήθεια χωματουργικών φορτηγών TEREX, που προορίζονται για τα λιγνιτωρυχεία της Δυτικής Μακεδονίας. Η αξία τους είναι περίπου 7 εκατ. ευρώ. Άλλη μία σημαντική παραγγελία για παρόμοια φορτηγά έχουμε λάβει και εκτελέσει μέσα στο 2006, από τα λατομεία Β. Τσοκανή Α.Ε.

Ένα σημαντικό ποσοστό των δραστηριοτήτων σας προέρχεται από τον κλάδο των αυτοκινήτων. Συμμερίζεστε την άποψη ορισμένων ότι θα δούμε μελλοντικά τον κλάδο να συρρικνώνεται και τα περιθώρια κέρδους να συμπιέζονται;

Αυτή η άποψη αφορά στα επιβατικά αυτοκίνητα. Εμείς έχουμε δραστηριότητα μόνο στα φορτηγά όλων σχεδόν των κατηγοριών, μικτού βάρους, από 2,5 έως 200 τόνους. Λέω ”σχεδόν” διότι έχουμε ένα κενό μεταξύ των 10 και 18 τόνων, το οποίο όμως θα συμπληρώσουμε το 2008, με φορτηγά ISUZU.

Οι προοπτικές για τα φορτηγά είναι ευοίωνες, όχι μόνο διότι η συνολική αγορά αυξάνεται, αλλά κυρίως διότι γίνεται σταδιακή μετατόπιση των ταξινομήσεων από τα μεταχειρισμένα, που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 80% της αγοράς, στα καινούργια, στα οποία επικεντρώνεται η δραστηριότητά μας.

Ποιοι είναι οι βασικοί σας στόχοι για το 2007 και ποια η γενικότερη στρατηγική σας ανάπτυξη;

Τέσσερις είναι οι βασικοί μας στόχοι για το 2007. Πρώτον, να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας στα φορτηγά όλων των κατηγοριών, στα μικρά και μεγάλα λεωφορεία και στα προϊόντα αναψυχής (εξωλέμβιοι κινητήρες, φουσκωτά και πλαστικά σκάφη, προσωπικά υδροσκάφη κ.λπ).

Δεύτερον, να εισέλθουμε σε νέους κλάδους της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τρίτον, να αυξήσουμε τα λειτουργικά κέρδη μετά τους φόρους κατά 10%-15%. Και τέταρτον, να θέσουμε τις βάσεις για την επέκτασή μας στα Βαλκάνια.

Πώς κρίνετε την τιμή της μετοχής σας στο χρηματιστήριο; Εξετάζετε το ενδεχόμενο να περιοριστεί το ποσοστό των βασικών μετόχων, προκειμένου να αυξηθεί η μικρή υπάρχουσα διασπορά;

Θεωρώ ότι η μετοχή μας είναι υποτιμημένη, αν λάβει κανείς υπ’ όψιν ότι η σημερινή τιμή ισοδυναμεί με 1,2 φορές τη λογιστική αξία, 11,5 φορές τα κέρδη (μετά τους φόρους) και το ένα τρίτο των πωλήσεων.

Είμαστε ανοικτοί στον περιορισμό του ποσοστού των βασικών μετόχων, προκειμένου να μπουν στην εταιρεία νέοι μέτοχοι με μακροχρόνια προοπτική.

* Αναδημοσίευση από το φύλλο 458 της εφημερίδας ”ΜΕΤΟΧΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ”, 29/12/2006 - 02/01/2007.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v