Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Daily Secret» από την Αθήνα, σε 37 πόλεις του κόσμου

Ξεκινώντας από την Αθήνα της κρίσης, το Daily Secret κατακτά τον κόσμο. Δεν πρέπει να φοβούνται οι νέοι επιχειρηματίες να δίνουν ποσοστά των εταιρειών τους, λέει η Phaedra Chrousos στο Euro2day.gr. Πώς άντλησε χρήμα από venture capitals στις ΗΠΑ.

Μερίδιο στην online διαφημιστική αγορά αξίας 12 δισ. δολαρίων διεκδικεί το Daily Secret, μια ψηφιακή εναλλακτική των lifestyle εντύπων, που ξεκίνησε από την Ελλάδα το 2010 με στόχο να αποκτήσει παγκόσμια εμβέλεια. Μέσα σε μια τριετία, έχει μεταφέρει το μοντέλο του σε 22 χώρες και 37 πόλεις, εμφανίζει λειτουργική κερδοφορία –παρά το γεγονός του ότι αποκομίζει διαφημιστικά έσοδα μόλις τον τελευταίο 1,5 χρόνο- και έχει ήδη αντλήσει χρηματοδότηση ύψους 1,85 εκατ. δολαρίων από αμερικανικά Venture Capitals.

Πρόκειται για ένα δωρεάν ημερήσιο e-mail newsletter, το οποίο περιλαμβάνει μοναδικές πληροφορίες και «μυστικά» για τη ζωή, τα δρώμενα, τη διασκέδαση και την κατανάλωση στην πόλη, το οποίο δημιουργεί σχεδόν κάθε μήνα μια νέα έκδοση για μια νέα μητρόπολη του πλανήτη. Απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό-νέοι , ανώτερης τάξης, που ζουν σε μεγάλες πόλεις και επηρεάζουν τις τάσεις. Έχει χτίσει μια συνδρομητική βάση 1,5 εκατομμυρίου μελών –από την Αθήνα έως το Σαν Φρανσίσκο- ενώ στο πελατολόγιο διαφημιζομένων του περιλαμβάνει μεγάλες διεθνείς φίρμες.

Βασίζεται σε μια ιδέα του Νίκου Κακαβούλη –έμπειρου στελέχους της εγχώριας αγοράς lifestyle εντύπων και διαχειριστή ξένων τίτλων- η οποία στηρίχθηκε στην ύπαρξη αντίστοιχων πετυχημένων αμερικανικών μοντέλων. Η συνιδρύτρια Phaedra Chrousos, με ελληνική καταγωγή, ανέλαβε το επιχειρησιακό σκέλος, αναπτύσσοντας μια ομάδα 20 ατόμων που μοιράζονται σε Αθήνα και Νέα Υόρκη, και διαχειρίζονται σήμερα το Daily Secret.

Οι δύο ιδρυτές συνεργάζονται για δεύτερη φορά. Συναντήθηκαν το 2006 κατά τη διάρκεια του MBA τους στο Columbia Business School και συνεργάστηκαν πρώτη φορά το 2009 δημιουργώντας το HealthLeap, ένα online startup σχετικό με την υγεία, το οποίο εξαγοράστηκε μέσα σε 10 μήνες από τη Vitals.com, μια εξέλιξη που η κ.Chrousos χαρακτηρίζει «τυχαία», μια και δεν περίμεναν την επιτυχία. Μετά από πενταετή εμπειρία στο Boston Consulting Group και τηWorld Bank, η κ.Chrousos ξανακλήθηκε να συνεργαστεί για τη δημιουργία της Daily Secret.

Σύμφωνα με την ίδια, το όραμα της εταιρίας είναι να αποτελέσει το μεγαλύτερο e-mail newsletter εκτός ΗΠΑ, όπου αν και υπάρχει ανταγωνισμός από ομοειδή ψηφιακά μέσα, εν τούτοις, κανένα από αυτά δεν έχει δημιουργήσει μια τόσο εκτεταμένη αντένα. Για το 2014, η εταιρία στοχεύει να προσθέσει ακόμη 15 προορισμούς-πόλεις -από τη Ντουμπάι και τη Μόσχα έως το Σάο Πάολο.

Η εταιρία έχει χρηματοδοτηθεί ήδη από επενδυτικά κεφάλαια που γνωρίζουν καλά την on line αγορά media και διαφήμισης, με σκοπό αφενός να τρέξει την ανάπτυξη της και αφετέρου να διερευνήσει τρόπους βέλτιστης διαχείρισης της διαφημιστικής αγοράς. Σ' αυτή τη φάση η εταιρία προγραμματίζει ένα δεύτερο κύκλο άντλησης κεφαλαίων, η οποία αναμένεται να την οδηγήσει στο επόμενο επίπεδο ανάπτυξης. Αναφέρει δε ότι οι επενδυτές που στήριξαν την εταιρία, συμμετέχουν στο μετοχικό κεφάλαιο ομοειδών αμερικανικών επιχειρήσεων, γεγονός που χαρακτηρίζει βοηθητικό, καθώς δίνει τεχνογνωσία και εμπειρία στην ίδια την Daily Secret. Σε κάθε περίπτωση, υπογραμμίζει πως «δεν φοβούνται να μειώσουν τα ποσοστά συμμετοχής τους» στην εταιρία, καθώς προτιμούν να έχουν «μικρότερο μερίδιο σε κάτι παγκόσμιο παρά το 100% σε μια τοπική εταιρική οργάνωση».

Η εταιρία αποτέλεσε δε την πρώτη που επέλεξε το ελληνικό γραφείο του οργανισμού Endeavor για να ενταχθεί στο διεθνές δίκτυο του. Η κ.Chrousos χαρακτηρίζει σημαντική τόσο την εμπειρία της διαδικασίας ένταξης όσο και την συμβουλευτική υποστήριξη αλλά και τη δικτύωση που λαμβάνει η εταιρία ως μέλος του οργανισμού.

Δείτε τη συνέντευξη στα αγγλικά

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v