Η Protergia πρεσβεύει τον μεγαλύτερο ιδιώτη πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα, με λύσεις και προϊόντα για τις ανάγκες των καταναλωτών, επισημαίνει η Μάρω Ασημάκη, Marketing Director της εταιρείας. Περιγράφει το rebranding της εταιρείας, τη στόχευση πίσω από αυτό και τον τρόπο που κινείται ώστε να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τους πάνω από 600.000 πελάτες όλων των κατηγοριών.
Το 2024 η Protergia προχώρησε σε ένα δυναμικό rebranding με την ανανέωση της εικόνας της και την επανατοποθέτηση της στρατηγικής της. Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις σε αυτή τη διαδικασία για μια τόσο μεγάλη εταιρεία;
Η Protergia είναι συνώνυμο της πελατοκεντρικότητας και της καινοτομίας. Το rebranding μας ήταν μια στρατηγική επανεκκίνησης που σηματοδότησε τη δέσμευσή μας σε ένα μέλλον πιο βιώσιμο και πιο κοντά στις ανάγκες των καταναλωτών.
Ουσιαστικά, ήταν μια στρατηγική απόφαση που αντικατοπτρίζει τη θέση της εταιρείας ως τον μεγαλύτερο ιδιώτη πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα. Στόχος μας ήταν να αντανακλά τη νέα εποχή της ενέργειας: πιο πράσινη, πιο έξυπνη, πιο φιλική στον καταναλωτή και με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να ισορροπήσουμε ανάμεσα στην καινοτομία και την αναγνωρισιμότητα, διατηρώντας την ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και παράλληλα να αναδείξουμε την ανανεωμένη και σύγχρονη εταιρική μας ταυτότητα.
Επιθυμούσαμε να επικοινωνήσουμε αυθεντικά κι αυτό απαιτούσε εσωτερική ευθυγράμμιση όλων των τμημάτων: Κάθε άνθρωπός μας έπρεπε να αισθανθεί μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας. Παράλληλα, έπρεπε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα αναγνωρίσουν και θα αγκαλιάσουν αυτή την αλλαγή, βλέποντας απτά οφέλη, από βελτιωμένες υπηρεσίες μέχρι έξυπνες ενεργειακές λύσεις που τους εισάγουν ομαλά στο σύγχρονο ενεργειακό τοπίο.
Η αγορά της ενέργειας έχει μπει δυναμικά στην επικοινωνία και κάποιοι την παραλληλίζουν με την αγορά των τηλεπικοινωνιών. Πώς προσεγγίζει η Protergia τους πελάτες της επικοινωνιακά;
Η Protergia πρεσβεύει τον μεγαλύτερο ιδιώτη πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα, με λύσεις και προϊόντα για τις ανάγκες των καταναλωτών. Για εμάς η ενέργεια είναι η «καρδιά» της καθημερινότητάς μας -καθορίζει την άνεση, την ταχύτητα, την ποιότητα ζωής. Με τόσες επιλογές στην αγορά, η ουσία δε βρίσκεται μόνο στην παροχή ρεύματος ή αερίου, αλλά ποιος είναι εκείνος που μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά και να σου παρέχει αξία, εμπιστοσύνη, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, ασφάλεια, με λίγα λόγια το κάτι παραπάνω, για να βελτιώσεις την καθημερινότητά σου.
Στην Protergia η επικοινωνία με τον πελάτη είναι το Α και το Ω: Με ένα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων, με τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 18311 & αυτοματοποιημένες υπηρεσίες χωρίς αναμονή 24/7, αλλά και digital επικοινωνία, κρατάμε διαρκή επαφή με τους πελάτες μας. Στόχος μας είναι να νιώθουν ότι βαδίζουμε στο δρόμο της ενέργειας μαζί και είμαστε δίπλα τους ανά πάσα στιγμή. Αγαπάμε την εξέλιξη και τη δύναμη της τεχνολογίας γι΄ αυτό, αξιοποιούμε τα social media και τις ψηφιακές πλατφόρμες, ώστε να έχουμε μια περισσότερο άμεση, φρέσκια, ειλικρινή, εξωστρεφή και φιλική προσέγγιση με τους καταναλωτές μας. Στεκόμαστε δίπλα τους με διαφάνεια, εντιμότητα και σεβασμό, γι’ αυτό φροντίζουμε κάθε μας επικοινωνία να είναι αξιόπιστη και ουσιαστική.
Παράλληλα, επικοινωνούμε με τους καταναλωτές και μέσα από «δυναμικές» πρωτοβουλίες όπως αυτή του Protergia Powergiving, μια μοναδική και πρωτοποριακή πρωτοβουλία επιβράβευσης για νέους και υφιστάμενους πελάτες. Τέλος, δίνουμε το στίγμα μας μέσα από πράξεις κοινωνικής ευθύνης και στήριξης δράσεων πολιτισμού, όπως η υποστήριξη των Αθηναϊκών Θεάτρων, το No Finish Line (Μαζί για το Παιδί), το WOOF Festival κ.α. δίνοντας ενέργεια και σε άλλες εκφάνσεις της καθημερινότητάς τους.
Σε μια αγορά που διέπεται από συνεχείς ανατροπές σε επίπεδο χονδρικών τιμών πως προσεγγίζει η Protergia τον καταναλωτή της ενέργειας;
Μέσα από τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και χρήσιμα εργαλεία όπως το Energy Quiz για να βρουν το τιμολόγιο που τους ταιριάζει, επενδύσαμε στην εκπαίδευση των καταναλωτών, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το κατάλληλο πρόγραμμα που καλύπτει τις ανάγκες τους. Με συνέπεια και σεβασμό στους πελάτες μας, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να τους στηρίζουμε απέναντι στην αβεβαιότητα που προκαλούν οι διακυμάνσεις της αγοράς. Συνεχίζουμε να προσφέρουμε σιγουριά και ασφάλεια, διατηρώντας σταθερά χαμηλές τιμές στα τιμολόγιά μας, προσφέροντας ανταγωνιστικές και επωφελείς προτάσεις στα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και μειωμένες τιμές στα συνδυαστικά προϊόντα Power & Gas.
Επίσης, δεδομένου ότι στην Protergia ο καταναλωτής είναι σταθερά στο επίκεντρο της δράσης μας, προσφέρουμε λύσεις και ταυτόχρονα επιβραβεύουμε τους πελάτες μας, με κάθε ευκαιρία. Το Protergia Powergiving έκανε τη διαφορά: Πρόκειται για μια σειρά 12 μηνιαίων κληρώσεων, για όλο το 2025, με 111 νικητές κάθε μήνα, εκ των οποίων ο 1ος νικητής κερδίζει 50.000€ μετρητά, οι επόμενοι 10 τυχεροί κερδίζουν από 5.000€ μετρητά και 100 τυχεροί τον λογαριασμό της ενέργειάς τους για όλη τη χρονιά. Πέρα από την επιβράβευση, στόχος μας στην Protergia είναι η πραγματική υποστήριξη του κόσμου σε κάθε άκρη της χώρας, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου υπάρχει λίγη περισσότερη ανάγκη.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΠώς έχει διαμορφωθεί η θέση της Protergia στην αγορά ως ο μεγαλύτερος ιδιώτης πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα; Τι πιστεύετε ότι έχει συμβάλλει στην εδραίωσή της στην αγορά;
Ως αναπόσπαστο μέλος της METLENΜΥΤΙΛ -0,35% Energy & Metals, η Protergia από το 2010, προσφέρει τα πιο καινοτόμα και ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά και τις πιο σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες ενέργειας για μεγάλες βιομηχανίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, επαγγελματίες και νοικοκυριά. Σήμερα, προσεγγίζουμε μερίδιο 20% στην εγχώρια αγορά ενέργειας, με περισσότερους από 600.000 πελάτες. Συνεχίζουμε δυναμικά, με βασικό γνώμονα δράσης μας, την εξυπηρέτησή τους στα καταστήματα και στο τηλεφωνικό κέντρο, καθώς και την ικανοποίησή τους από την ξεκάθαρη και κατανοητή αποτύπωση των χρεώσεών τους στον λογαριασμό που λαμβάνουν. Κάνουμε τις διαδικασίες απλές και εύκολες, είτε πρόκειται για πρώτη ηλεκτροδότηση, αλλαγή παρόχου, μετακόμιση, ebill & τρόπους πληρωμής. Με διαφάνεια και καθοδήγηση, επιτρέπουμε στους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές για αυτούς επιλογές, ενισχύοντας με τους τρόπους αυτούς την εμπιστοσύνη των πελατών μας.
Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς λόγους που η Protergia καταφέρνει να εξασφαλίζει την ασφάλεια και τη σιγουριά που επιζητούν οι καταναλωτές, προσφέροντάς τους μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης υψηλού επιπέδου.
Παρακολουθείτε το πώς αλλάζουν οι προτεραιότητες των καταναλωτών; Αν ναι, πώς προσαρμόζετε τις υπηρεσίες σας σε αυτή την αλλαγή;
Για πάνω από δύο δεκαετίες, με συνέπεια και σεβασμό προς όλους τους καταναλωτές, πρωτοπορούμε στην παραγωγή ενέργειας αλλά και στην παροχή σύγχρονων ενεργειακών προϊόντων, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία. Με «πράσινο» προσανατολισμό προσφέρουμε ποιοτικές και αξιόπιστες λύσεις σε σπίτια και επιχειρήσεις, πάντα με γνώμονα την υψηλή ποιότητα και τη σταθερότητα.
Συμβαδίζουμε με τις ανάγκες της εποχής ανταποκρινόμενοι στις μεγαλύτερες, τεχνολογικές και ενεργειακές απαιτήσεις. Στην Protergia, την ενέργεια της METLENΜΥΤΙΛ -0,35% Energy & Metals,, διαμορφώνουμε ένα ενεργειακό μέλλον που προάγει τη βιωσιμότητα και την προσβασιμότητα, παρέχοντας όχι μόνο ηλεκτρική ενέργεια και φυσικό αέριο, αλλά και πολλές καινοτόμες λύσεις. Οι έρευνες ικανοποίησης που πραγματοποιούμε τακτικά μας επιτρέπουν να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των καταναλωτών και να προσαρμόζουμε, αντίστοιχα, τις υπηρεσίες μας.
Η σχέση μας με τον καταναλωτή εξελίσσεται συνεχώς. Στόχος μας είναι η Protergia να είναι κάτι περισσότερο από ένας πάροχος, να αποτελεί αξιόπιστο expert ενέργειας, δίπλα στον πελάτη, σε κάθε του επιλογή.
* Η κυρία Μάρω Ασημάκη είναι Marketing Director της εταιρείας Protergia και μέλος του Your Directors Club.