Συμφωνία VW-εργαζομένων για το νέο SUV

Η Volkswagen θα κατασκευάσει το νέο SUV στη Γερμανία και όχι στην Πορτογαλία όπως είχε απειλήσει, αφού εξασφάλισε την συμφωνία των εργαζομένων για μείωση του βιομηχανικού κόστους κατά 859 ευρώ ανά όχημα.

Συμφωνία VW-εργαζομένων για το νέο SUV
Η Volkswagen θα κατασκευάσει το νέο SUV στη Γερμανία και όχι στην Πορτογαλία όπως είχε απειλήσει, αφού εξασφάλισε την συμφωνία των εργαζομένων για μείωση του βιομηχανικού κόστους.

Η εταιρία εξασφάλισε συμφωνία με τα εργατικά συνδικάτα στην μεγάλη μονάδα της στο Βόλφσμπεργκ, για μείωση του κόστους κατά 850 ευρώ ανά όχημα, που είναι το ελάχιστο ώστε να είναι το νέο SUV κερδοφόρο.

Η VW σκεπτόταν να συναρμολογεί το νέο όχημα SUV (ελευθέρου χρόνου) στην πορτογαλική Παλμέλα, όπου το κόστος παραγωγής ανά όχημα είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο από το Βόλφσμπεργκ, και προκάλεσε τα γερμανικά συνδικάτα να βρουν μια λύση για χαμηλότερη δαπάνη. Το μισθολογικό κόστος στη Γερμανία είναι το υψηλότερο στον κόσμο μετά της Δανίας.

Η εταιρία θα συναρμολογεί το όχημα με βάση το ειδικό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί για την παραγωγή του μινιβάν Touran.

Οι 3.700 εργαζόμενοι που εργάζονται στο Touran πληρώνονται 2.600 ευρώ το μήνα, 20% χαμηλότερα από τους συναδέλφους τους στις εγκαταστάσεις του Βόλφσμπεργκ, και δουλεύουν 35 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή 6,2 ώρες περισσότερες από τους εργάτες στο Βόλφσμπεργκ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v