Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πτώση κερδών Heineken λόγω διαφημιστικής δαπάνης

Πτώση κερδών εξαμήνου της τάξης του 8,2% ανακοίνωσε η ζυθοποιία Heineken, καθώς αυξήθηκαν οι δαπάνες για το διαφημιστικό πρόγραμμα που στοχεύει στην παύση της μείωσης πωλήσεων σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Πτώση κερδών Heineken λόγω διαφημιστικής δαπάνης
Πτώση κερδών εξαμήνου της τάξης του 8,2% ανακοίνωσε η ζυθοποιία Heineken, καθώς αυξήθηκαν οι δαπάνες για διαφήμιση και η εταιρία επωμίστηκε εφ άπαξ κόστος για το πρόγραμμα παύσης της πτώσης στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πωλήσεις.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 345 εκατ. ευρώ από 376 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι αναλυτές περίμεναν κέρδη 350,5 εκατ. ευρώ.

Η Heineken διαθέτει περί τα 100 εκατ. ευρώ για διαφημιστική προβολή φέτος, όπως το σποτ με τον ηθοποιό Brad Pitt, προκειμένου να τονώσει την ζήτηση στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Στην Ευρώπη η κατανάλωση μπύρας μειώνεται εξαιτίας της απαγόρευσης του καπνίσματος στα μπαρ αρκετών χωρών αλλά και της επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης, ενώ στην Αμερική οι καταναλωτές στρέφονται όλο περισσότερο σε οινοπνευματώδη και κρασί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v