Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αύξηση κερδών 45% για την διαφημιστική WPP Group

Η WPP Group, ο διαφημιστικός όμιλος που χρησιμοποιούν κολοσσοί όπως η Ford και η Vodafone ανακοίνωσε αύξηση κερδών τριμήνου 45%, καθώς εξασφάλισε νέους πελάτες και ευνοήθηκε από την εξαγορά της Grey Global.

Αύξηση κερδών 45% για την διαφημιστική WPP Group
Η WPP Group, ο διαφημιστικός όμιλος που χρησιμοποιούν κολοσσοί όπως η Ford Motor και η Vodafone Group ανακοίνωσε αύξηση κερδών τριμήνου 45%, καθώς εξασφάλισε νέους πελάτες και ευνοήθηκε από την εξαγορά της Grey Global Group. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στις 135,4 εκατ. στερλίνες έναντι 93,1 εκατ. στερλινών στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στις 2,47 δισ. στερλίνες από 2,03 δισ. στερλίνες.

Οι πωλήσεις ευνοήθηκαν από την εξασφάλιση συμβολαίων από την Samsung και την Unilever και την εξαγορά της Grey, η οποία έχει πελάτες μεταξύ των οποίων η Procter & Gamble.

Οι αναλυτές περίμεναν καθαρά κέρδη 172,1 εκατ. στερλινών σε πωλήσεις 2,45 δισ. στερλινών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v