Βύθιση Cosco λόγω ανησυχιών για ναυλαγορά

Η μετοχή της κινεζικής Cosco, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρίας μεταφοράς φορτίων της επικράτειας, βυθίστηκε έως 13% κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης στο Χονγκ Κονγκ, καθώς επικρατούν ανησυχίες ότι οι τιμές των ναύλων φτάνουν πλέον σε ζενίθ.

Βύθιση Cosco λόγω ανησυχιών για ναυλαγορά
Η μετοχή της κινεζικής Cosco, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρίας μεταφοράς φορτίων της επικράτειας, βυθίστηκε έως 13% κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, καθώς επικρατούν ανησυχίες ότι οι τιμές των ναύλων φτάνουν πλέον σε ζενίθ και η υποχώρησή τους επέκεινα θα μειώσει τα κέρδη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην διεθνή ναυλαγορά.

Η Cosco είχε συγκεντρώσει 9,52 δισ. δολάρια στις αρχικές δημόσιες εγγραφές για την εισαγωγή της, όπου ο τίτλος αποτιμήθηκε στο χαμηλότερο σημείο της κλίμακας – στόχου.

Οι τιμές των ναύλων, που έχουν εκτιναχθεί σε υψηλότερα επίπεδα κατά την διάρκεια της τετραετούς άνθισης των κινεζικών εξαγωγών προς τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, ενδέχεται να υποχωρήσουν το 2006, καθώς βγαίνουν στην αγορά νέα πλοία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της λονδρέζικης εταιρίας συμβούλων Drewry Shipping Consultants.

Η κινεζική Cosco διαθέτει έντεκα κοντέινερς, εκ των οποίων τα τέσσερα έχουν δυνατότητα μεταφοράς 10.050 κυτίων, που η μεγαλύτερη μεταγωγική δυνατότητα στον κόσμο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v