Η P&G μειώνει κάθετα τις τηλεοπτικές διαφημίσεις

Η Procter&Gamble, κολοσσός στα καταναλωτικά αγαθά αλλά και στις διαφημιστικές εκστρατείες, μειώνει κάθετα να κεφάλαια που αφιερώνει προκαταβολικά για την αγορά τηλεοπτικού χρόνου της επόμενης σεζόν, σύμφωνα με πηγές της εταιρίας.

Η P&G μειώνει κάθετα τις τηλεοπτικές διαφημίσεις
Η Procter&Gamble, κολοσσός στα καταναλωτικά αγαθά αλλά και στις εκστρατείες προβολής και διαφήμισης, μειώνει κάθετα να κεφάλαια που αφιερώνει προκαταβολικά για την αγορά τηλεοπτικού χρόνου της επόμενης σεζόν, σύμφωνα με πηγές της εταιρίας που παραθέτει η WSJ.

Η κίνηση της P&G, η οποία προσφέρει διάσημα προϊόντα, όπως το Tide, η Crest και τα Pampers, αποτελεί μια ακόμη ένδειξη για τις ταχύτατες αλλαγές στην στρατηγική προσέγγισης των καταναλωτών από μέρους των εταιριών και συνακόλουθα για τα διαφημιστικά έσοδα των τηλεοπτικών δικτύων.

Τα τελευταία χρόνια πολλές μεγάλες επιχειρήσεις εκφράζουν αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της παραδοσιακής τηλεοπτικής διαφήμισης. Τα ψηφιακά βίντεο εγγραφής τα οποία διευκολύνουν τον τηλεθεατή να ”πηδήξει” τα διαφημιστικά διαλείμματα, γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, ενώ παράλληλα άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως το Ιντερνέτ και τα βιντεοπαιχνίδια, κερδίζουν έδαφος.

Η P&G το 2004 ήταν η Νο1 διαφημιζόμενη εταιρία της Αμερικής, έχοντας δαπανήσει 2,8 δισ. δολ. σε τηλεοπτική προβολή, το 80% και πλέον δηλαδή του διαφημιστικού προϋπολογισμού της των 3 δισ. δολ. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δεσμεύσεις της εταιρίας στην καλωδιακή τηλεόραση θα μειωθούν 25%, ενώ στα δίκτυα μεταδόσεων εν γένει κατά 5% και θα μειωθούν και οι χορηγίες στα talk shows.

Αντιθέτως, η P&G εκτιμάται ότι θα δρομολογήσει επιπλέον κεφάλαια σε διαφορετικούς τύπου τηλεοπτική προβολή, όπως στην ”τοποθέτηση προϊόντων” την χρήση δηλαδή των προϊόντων της σε τηλεοπτικά σόου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v