Nokia: Αυξήθηκε το μερίδιο αγοράς χάρη στην Κίνα

Αυξημένες πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας σε σχέση με όσα πρόβλεπε νωρίτερα, περιμένει η εταιρία ερευνών Gartner. Οι πωλήσεις 5,6 εκατ. συσκευών στην Κίνα αύξησαν το μερίδιο αγοράς της Nokia.

Nokia: Αυξήθηκε το μερίδιο αγοράς χάρη στην Κίνα
Αυξημένες πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας σε σχέση με όσα πρόβλεπε νωρίτερα, περιμένει η εταιρία ερευνών Gartner για το σύνολο του τρέχοντος έτους, στην τελευταία έκθεσή της.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρίας, το συνολικό μερίδιο αγοράς της ”ναυαρχίδας” του κλάδου Nokia αυξήθηκε κατά το α’ τρίμηνο στο 30,4% έναντι 28,8% στο αντίστοιχο περσινό διάστημα, χάρη κυρίως στις πωλήσεις στην Ασία, ενώ αντιθέτως οι δραστηριότητες συρρικνώθηκαν στην αμερικανική αγορά.

Ειδικά στην ηπειρωτική Κίνα, όπου η εταιρία επέβαλε επιθετικές τιμολογήσεις και μεγάλες επενδύσεις στο μάρκετινγκ και το δίκτυο διανομής, πωλήθηκαν περισσότερες από 5,6 εκατ. συσκευές.

Αντιθέτως στις ΗΠΑ, ο φινλανδικός κολοσσός έχασε περίπου το 10% του μεριδίου αγοράς σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν και στην Ευρώπη.

Στους υπόλοιπους κατασκευαστές, το μερίδιο αγοράς της Motorola διαμορφώθηκε στο 16,8% από 16,3% στο αντίστοιχο περσινό διάστημα και της Samsung στο 13,3% από 12,6%.

Για το σύνολο των επιχειρήσεων του κλάδου, η Gartner διαβλέπει πωλήσεις 750 εκατομμυρίων συσκευών το 2005 έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 720 εκατομμύρια. Οι πωλήσεις πέρσι είχαν διαμορφωθεί στις 674 εκατ. συσκευές και στις 520 εκατ. συσκευές το 2003.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v