Twitter: Στα σκαριά μεγάλο διαφημιστικό deal

Συμφωνία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ του Twitter και της Starcom Media Vest Group της Publicis, καθώς η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης κάνει ένα μεγάλο βήμα στον χώρο των παραδοσιακών παικτών των media.

Twitter: Στα σκαριά μεγάλο διαφημιστικό deal
Συμφωνία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων βρίσκεται στα σκαριά μεταξύ του Twitter και της Starcom Media Vest Group της Publicis, καθώς η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης κάνει ένα μεγάλο βήμα στον χώρο των παραδοσιακών παικτών των media. «Νομίζουμε ότι ο κλάδος είχε επικεντρωθεί στο λάθος θέμα, να κάνει την επιλογή μεταξύ του Twitter και της τηλεόρασης» δήλωσε ο Άνταμ Μπέιν, πρόεδρος παγκόσμιων εσόδων του Twitter και συμπλήρωσε: «Εμείς πιστεύουμε ότι το Twitter είναι η γέφυρα».

Η συμφωνία γίνεται με τη μορφή εταιρικής συνεργασίας και επιβάλλεται από την τάση της εποχής, καθώς ο κόσμος επισκέπτεται όλο και περισσότερο σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί το κινητό για να δει τηλεόραση. Πρόσφατη έρευνα της Nielsen επιβεβαιώνει τον ισχυρό δεσμό μεταξύ του όγκου κίνησης στο Twitter και των νούμερων τηλεθέασης.

Βάσει της συμφωνίας, πελάτες της SMG όπως η Procter & Gamble, η Walmart, η Microsoft και η Coca-Cola θα έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένα διαφημιστικά σλοτ στο Twitter, σε στοιχεία και έρευνα αλλά και σε νέα προϊόντα όπως το πρόγραμμα «in-tweet mobile survey», που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν δημοσκοπήσεις στους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο.

«Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το Twitter εξελίχθηκε από κάτι πειραματικό σε κάτι πολύ ουσιώδες» δήλωσε και η Λόρα Ντέσμοντ, διευθύνουσα σύμβουλος της Starcom MediaVest Group στους Financial Times και συμπλήρωσε: «Αυτό σηματοδοτεί στην αγορά πως θέλουμε να προχωρήσουμε. Αυτό είναι το μέλλον, η σύγκλιση».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v