Τουριστική μηχανή αναζήτησης πιλοτικά από AOL

H AOL άνοιξε την πιλοτική έκδοση της τουριστικής ιστοσελίδας αναζήτησης, με την οποία ευελπιστεί να συγκεντρώσει τους καταναλωτές που θέλουν να ”κλείσουν” απ’ευθείας αεροπορικά εισιτήρια και δωμάτια ξενοδοχείων.

Τουριστική μηχανή αναζήτησης πιλοτικά από AOL
H America Online, ο μεγαλύτερος παροχέας υπηρεσιών Ιντερνέτ στον κόσμο, άνοιξε την πιλοτική έκδοση της τουριστικής ιστοσελίδας αναζήτησης, με την οποία ευελπιστεί να συγκεντρώσει τους καταναλωτές που θέλουν να παρακάμψουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και να ”κλείσουν” απ’ευθείας αεροπορικά εισιτήρια και δωμάτια ξενοδοχείων.

”Κάποιοι πελάτες είναι πιστοί στους ταξιδιωτικούς τους πράκτορες, αλλά πιστεύουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία θα προτιμούσε να γλιτώσει τις προμήθειες των μεσαζόντων,” δήλωσε ο γενικός διευθυντής κλάδου τουρισμού της online θυγατρικής της Time Warner, δίνοντας στην κυκλοφορία το site αναζήτησης, το www.PinpointTravel.com.

Οι τουριστικές ιστοσελίδες αναζήτησης, που είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο κομμάτι του Ιντερνέτ, συνδέουν τον πελάτη με τον παροχέα, αντί να ”κλείνουν” εισιτήρια και δωμάτια εκ μέρους του παροχέα, που είναι η μέθοδος λειτουργίας των περισσότερων μεγάλων τουριστικών Web sites.

Η ιστοσελίδα της AOL περιέχει διαφήμιση και κρατάει προμήθεια 50 σεντς με 1 δολάριο για κάθε ”κλικ” στο Web site του παροχέα, αλλά οι αεροπορικές εταιρίες δεν πληρώνουν αυτή την προμήθεια, τουλάχιστον όχι ακόμη.

Το site δεν έχει λάβει την άδεια αναζήτησης στα μεγάλα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία όπως η Travelocity και η Expedia, τα οποία γενικώς θεωρούν ανταγωνιστικές τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v