Στη δεύτερη θέση της αγοράς H/Y των ΕΜΕΑ η Lenovo

Στη δεύτερη θέση της αγοράς υπολογιστών στη γεωγραφική περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία) βρίσκεται πλέον η εταιρία Lenovo, κατέχοντας μερίδιο της τάξης του 11,1%, σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα από την IDC.

Στη δεύτερη θέση της αγοράς H/Y των ΕΜΕΑ η Lenovo
Στη δεύτερη θέση της αγοράς υπολογιστών στη γεωγραφική περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία) βρίσκεται πλέον η εταιρία Lenovo, κατέχοντας μερίδιο της τάξης του 11,1%, σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα από την IDC.

H άνοδος της εταιρίας στην κατάταξη πυροδοτήθηκε από την ενίσχυση των μεριδίων της στη Ρωσία, στη Γερμανία, στη Δανία και στο Λίβανο, χώρες στις οποίες κατέχει πλέον την πρώτη θέση.

Όπως σημειώνεται, όταν η Lenovo εισήλθε στην αγορά του ΕΜΕΑ τον Απρίλιο του 2012, ο πρόεδρος της εταιρίας στο ΕΜΕΑ, Gianfranco Lanci, δήλωσε τη φιλοδοξία του, αλλά ταυτόχρονα και το πλάνο του για να αναδειχθεί σε μια από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρίες ηλεκτρονικών υπολογιστών του ΕΜΕΑ μέχρι το 2013.

Τη στιγμή που παρουσιαζόταν αυτό το φιλόδοξο σχέδιο η Lenovo κατείχε την πέμπτη θέση της αγοράς, ενώ σ’ αυτήν τη φάση η Lenovo εξακολουθεί να αναπτύσσεται θετικά, ξεπερνώντας σημαντικά την αγορά με έτος προς έτος ανάπτυξη της τάξεως του 41,7%, σε μια αγορά η οποία συνολικά μειώθηκε κατά 1,6%.

Ο Gianfranco Lanci δήλωσε σχετικά: «Τον Απρίλιο του 2012 θέσαμε ένα σαφή στόχο -να γίνουμε μια από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής Η/Υ στην αγορά του ΕΜΕΑ και να κερδίσουμε περισσότερο από το 10% του μεριδίου της αγοράς μέχρι το 2013- και καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε αυτόν το στόχο πολύ πριν από τη λήξη του deadline που είχαμε θέσει. Τον επόμενο χρόνο, η αγορά θα δει τη Lenovo να παρουσιάζει ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα, να κυριαρχεί στο χώρο των καταναλωτικών προϊόντων περισσότερο από όσο μέχρι σήμερα και να χτίζει την εταιρική της στρατηγική ως μία PC+ εταιρεία, σχεδιάζοντας για παράδειγμα προϊόντα τα οποία έχουν επιπλέον παροχές, εξαρτήματα και λειτουργίες που επιζητούν οι καταναλωτές, όπως το Yoga το οποίο είναι ένα laptop που μετατρέπεται σε tablet ή το table PC των 27 ιντσών, Horizon, που παρουσιάσαμε κατά τη διάρκεια της CES».

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η φιλοδοξία της Lenovo σαν εταιρεία PC+ εκτείνεται, πέρα από τους υπολογιστές, στα κινητά τηλέφωνα και στα tablet. Πέρυσι διατέθηκαν smartphones της Lenovo στη Ρωσία με το στόχο να γίνει η εταιρία ένας από τους 5 μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς μέσα στην πρώτη τριετία.

Η αγορά του ΕΜΕΑ έχει συνεισφέρει σημαντικά την τελευταία τριετία στην ανάδειξη της Lenovo στην ταχύτερα αυξανόμενη εταιρία κατασκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών, ενώ για 15 συνεχόμενα τρίμηνα η άνοδος της εταιρίας ήταν μεγαλύτερη από τη συνολική άνοδο της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν μια σαφή θετική τάση και ισχυρή ώθηση για τη Lenovo, καθώς στρέφει τις προσπάθειες της προς μια κερδοφόρα, βιώσιμη ανάπτυξη στην PC+ εποχή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v