WPP: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έφεραν αύξηση κερδών

Οι δαπάνες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004 και τα νέα συμβόλαια από μεγάλους πελάτες όπως η HSBC Bank και η Microsoft Corp, εξασφάλισαν αύξηση 65% στα κέρδη δ’ τριμήνου της διαφημιστικής WPP Group.

WPP: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έφεραν αύξηση κερδών
Οι διαφημιστικές δαπάνες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004 και τα νέα συμβόλαια από μεγάλους πελάτες όπως η HSBC Bank και η Microsoft Corp, εξασφάλισαν αύξηση 65% στα κέρδη δ’ τριμήνου της δεύτερου μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου τον κόσμο, WPP Group.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στις 186,4 εκατ. στερλίνες έναντι 113,2 εκατ. στερλινών στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας δήλωσε ότι η WPP ευνοήθηκε από την Αθήνα 2004 και τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και πρόσθεσε ότι το 2005 αναμένεται να είναι μια χρονιά ”πρόκληση” για το χώρο, εξαιτίας της απουσίας μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.

Τα καθαρά κέρδη 2004 αυξήθηκαν στις 292,3 εκατ. στερλίνες έναντι 208,4 εκατ. τον προηγούμενο χρόνο και ενώ οι αναλυτές περίμεναν αύξηση 38,7% στις 289 εκατ. στερλίνες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v