Η online διαφήμιση ”ανθίζει” σε ΗΠΑ και Ευρώπη

Η online διαφήμιση ”ωρίμασε” και οι μεγάλες πολυεθνικές όπως η American Express και η Nike υιοθετούν το Internet θεωρώντας το πλέον ισότιμο με τις πιο παραδοσιακές μεθόδους προβολής.

Η online διαφήμιση ”ανθίζει” σε ΗΠΑ και Ευρώπη
Η online διαφήμιση ”ωρίμασε” και οι μεγάλες πολυεθνικές όπως η American Express και η Nike υιοθετούν το Internet θεωρώντας το πλέον ισότιμο με τις πιο παραδοσιακές μεθόδους προβολής.

Η Yahoo ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η άνθηση της διαδικτυακής προβολής τη βοήθησε να υπερδιπλασιάσει τα κέρδη δ΄ τριμήνου στα 187 εκατ. δολάρια.

Οι όμιλοι της έντυπης πληροφόρησης από την πλευρά τους, καθώς αντιμετωπίζουν απώλειες εσόδων από τις τυπωμένες καταχωρήσεις, διευρύνουν τις δικές τους δραστηριότητες στο Internet, για να αντεπεξέλθουν στη ζήτηση.

Οι συνολικές δαπάνες για online διαφήμιση αυξήθηκαν πέρσι 27%, αλλά εξακολουθούν να καταλαμβάνουν ποσοστό μόλις 3%-4% στους προϋπολογισμούς διαφήμισης των αμερικανικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών JupiterResearch.

Η εταιρία προβλέπει ότι μέχρι το 2009 τα έσοδα θα έχουν υπερδιπλασιαστεί στα 16,1 δισ. δολ. στις ΗΠΑ και στα 4,7 δισ. ευρώ στην Ευρώπη.

Οι τουριστικές και χρηματοοικονομικές εταιρίες ήταν από τις πρώτες που άρχισαν να πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες στο Internet και σήμερα δαπανούν το 20% του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους στην online προβολή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v