Αύξηση πωλήσεων δ’ τριμήνου 6% για την Metro

Ικανοποιητική αύξηση στις πωλήσεις δ’ τριμήνου 6% χάρη κυρίως στην επέκτασή της στο εξωτερικό, ανακοίνωσε η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ της Γερμανίας, η Metro AG.

Αύξηση πωλήσεων δ’ τριμήνου 6% για την Metro
Η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ της Γερμανίας, η Metro AG ανακοίνωσε ιδιαίτερα ικανοποιητική αύξηση στις πωλήσεις δ’ τριμήνου (6%) χάρη στην επέκτασή της στο εξωτερικό.

Η μετοχή του ομίλου αντιδρά πάντως με πτώση επειδή η ανάπτυξη στην ανατολική Ευρώπη ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη και οι πωλήσεις στην εορταστική περίοδο υποτονικές.

Σε όλες τις μονάδες ωστόσο, δηλαδή στις επιχειρήσεις χονδρικής Cash & Carry και στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης Media Markt και Saturn, παρατηρήθηκε βελτίωση των επιχειρήσεων.

Οι πωλήσεις της Metro αυξήθηκαν στα 16,8 δισ. ευρώ έναντι 15,9 δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περσινή περίοδο και έναντι 16,9 δισ. ευρώ που περίμεναν οι ιδιώτες αναλυτές. Οι πωλήσεις σε ετήσια βάση βελτιώθηκαν 5,3% στα 56,4 δισ. ευρώ.

Μετά την αύξηση των εσόδων, ο γερμανικός όμιλος πιθανότατα ”περνάει” την ολλανδική Ahold καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση διεθνώς στον χώρο, μετά την αμερικανική Wal-Mart και την γαλλική Carrefour.

Η Metro, προκειμένου να ξεπεράσει τα προβλήματα στην στάσιμη εγχώρια αγορά, επεκτείνεται σε ταχέως αναπτυσσόμενους χώρους, όπως η κινεζική και η ρωσική οικονομία αλλά και η αγορά ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι, ενώ οι πωλήσεις στο σύνολο της εορταστικής περιόδου ήταν ”ικανοποιητικές”, οι πωλήσεις στην κρίσιμη εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα διαμορφώθηκαν ”αισθητά χαμηλότερα από τις αναμενόμενες.”

Τέλος, η εταιρία απέδωσε τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις σε ορισμένες χώρες της ανατολικής Ευρώπης και ειδικά στη Ρουμανία και την Πολωνία, στην πτώση των τιμών εξαιτίας της ανατίμησης των αντίστοιχων εθνικών νομισμάτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v