Carrefour: Πτώσεις πωλήσεων σε Ευρώπη και Γαλλία

Οι μειώσεις τιμών στα γαλλικά σούπερ-μάρκετ και το δυσχερές οικονομικό κλίμα στην Ευρώπη προκάλεσαν συνέχιση της μείωσης πωλήσεων της Carrefour κατά το α΄ τρίμηνο στις δύο κύριες αγορές της.

Carrefour: Πτώσεις πωλήσεων σε Ευρώπη και Γαλλία
Οι μειώσεις τιμών στα γαλλικά σούπερ-μάρκετ και το δυσχερές οικονομικό κλίμα στην Ευρώπη προκάλεσαν συνέχιση της μείωσης πωλήσεων της Carrefour κατά το α΄ τρίμηνο στις δύο κύριες αγορές της.

Η Carrefour, δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ –μάρκετ στον κόσμο μετά την αμερικανική Walmart, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν 3,8% στην Ευρώπη (πλην της Γαλλίας) στα 6,2 δισ. ευρώ και μειώθηκαν 0,3% στην Γαλλίλα στα 9,4 δισ. ευρώ.

Μεγάλες πιέσεις χαρακτήρισαν τις αγορές της Ελλάδας και της Ισπανίας, ενώ αρνητική ήταν η εικόνα και σε Τουρκία και Ρουμανία. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στην Πολωνία και το Βέλγιο.

Συνολικά οι πωλήσεις ήταν 22,49 δισ. ευρώ στο τρίμηνο, πρακτικώς αμετάβλητες σε σχέση με το περσινό α΄ τρίμηνο, καθώς «ισοφάρισε» την ευρωπαϊκή πτώση η Λατινική Αμερική με αύξηση πωλήσεων 8,6%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v