Ανατροπές στον τουριστικό κλάδο από την Google

Πυρά κατά της Google από εταιρείες του online τουριστικού κλάδου. Καταγγέλλουν άνιση ιεράρχηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης για τις αεροπορικές πτήσεις. Ερωτήματα για την αυξανόμενη ισχύ της Google στο σύγχρονο εμπόριο.

Ανατροπές στον τουριστικό κλάδο από την Google
Αναστάτωση στον ταξιδιωτικό κλάδο έχει προκαλέσει η πρόσφατη πρωτοβουλία της Google να «εισβάλει» και τον κλάδο online ταξιδιωτικών πρακτορείων. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, οι νέοι ανταγωνιστές της Google διαμαρτύρονται ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί την μονοκρατορία της στη διαδικτυακή αναζήτηση ώστε να πρωτοστατήσει και σε αυτόν τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο.

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία υπολογίζεται ότι έχουν πλέον τζίρο 110 δισ. δολ. Τα δεδομένα άλλαξαν όταν τον Δεκέμβριο, η Google αποφάσισε να προσφέρει υπηρεσία αναζήτησης αεροπορικών πτήσεων. Σύμφωνα με την WSJ, εταιρείες του κλάδου καταγγέλλουν ότι όταν ο επισκέπτης αναζητήσει αεροπορικές πτήσεις, τότε η υπηρεσία της Google φαίνεται σε υψηλότερη θέση από ότι η αντίστοιχη υπηρεσία των ανταγωνιστών.

«Ο τρόπος με τον οποίο η Google ιεραρχεί και ταξινομεί τα αποτελέσματα των αναζητήσεων αποτελεί ερώτημα-κλειδί για το σύγχρονο εμπόριο» αναφέρει η Wall Street Journal και συμπληρώνει: «Η εταιρεία ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια ως απλή μηχανή αναζήτησης και πλέον μπαίνει στον πυρήνα άλλων αγορών, προσφέροντας τα πάντα, από online μουσική μέχρι κουπόνια για κινητά τηλέφωνα»

«Με πολλούς τρόπους, η Google ακόμη μαθαίνει πώς να ισορροπήσει τα συγκρουόμενα συμφέροντα του διαιτητή στον χώρο της διαδικτυακής αναζήτησης και του ανταγωνιστή της αγοράς» καταλήγει η WSJ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v