Αύξηση κερδών, μείωση πωλήσεων στην Unilever

Αύξηση κερδών γ’ τριμήνου 4,3% κατέθεσε η Unilever, καθώς αποδίδει το πρόγραμμα περικοπών των δαπανών, αλλά οι πωλήσεις των κορυφαίων ετικετών του ομίλου υποχώρησαν.

Αύξηση κερδών, μείωση πωλήσεων στην Unilever
Αύξηση κερδών γ’ τριμήνου 4,3% κατέθεσε η Unilever, ευνοημένη από τις περικοπές του κόστους. Οι πωλήσεις των κορυφαίων ετικετών του ομίλου υποχώρησαν.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 867 εκατ. ευρώ έναντι 831 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις υποχώρησαν 8% και 4% εάν αφαιρεθούν οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις. Οι πωλήσεις στις κορυφαίες ετικέτες μειώθηκαν 0,9%, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου που εδρεύει στο Ρότερνταμ και το Λονδίνο.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η Unilever έχει μειώσει τις μάρκες της στις 1.600, ώστε να επικεντρωθεί στις πιο κερδοφόρες, που της προσφέρουν και το 95% των εσόδων της.

Η εταιρία υποβάθμισε την πρόβλεψη κερδών έτους τον προηγούμενο μήνα εξαιτίας της πτώσης πωλήσεων αυτών των προϊόντων και ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις δαπάνες διαφήμισης και προβολής για να αναπτερωθεί η ζήτηση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v