WPP: Αύξηση διαφημιστικών εσόδων 3,8%

Τα κέρδη του διαφημιστικού ομίλου WPP Group αυξήθηκαν 3,8% στο γ’ τρίμηνο του έτους, καθώς οι πελάτες μεταξύ των οποίων η HSBC Bank, η Kraft Foods και η Microsoft προχώρησαν σε αύξηση των διαφημιστικών δαπανών.

WPP: Αύξηση διαφημιστικών εσόδων 3,8%
Τα κέρδη του Νο2 στον κόσμο διαφημιστικού ομίλου WPP Group αυξήθηκαν 3,8% κατά το γ’ τρίμηνο του έτους, καθώς οι πελάτες μεταξύ των οποίων η HSBC Bank, η Kraft Foods και η Microsoft προχώρησαν σε αύξηση των διαφημιστικών δαπανών.

Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν στις 1,068 δισ. στερλίνες από 1,029 δισ. στερλίνες ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας.

Ο τζίρος αναμενόταν να αυξηθεί 2,4% στις 1,054 δισ. στερλίνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών σε δημοσκόπηση του πρακτορείου Bloomberg.

Ο διευθύνων σύμβουλος της WPP, Martin Sorrell, τόνισε ότι στο γ’ τρίμηνο εκδηλώθηκε επιτάχυνση της ζήτησης για τα διαφημιστικά προϊόντα της εταιρίας, με ιδιαίτερη έμφαση στις δαπάνες των κλάδων οικονομικών υπηρεσιών και τεχνολογίας.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες και οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ έχουν υποστηρίξει ανάκαμψη των διαφημιστικών δαπανών, μετά από μια τριετή ύφεση στην διαφήμιση παγκοσμίως.

Η ανάπτυξη στη δυτική Ευρώπη και τη Βρετανία ήταν χαμηλότερη από την ανάπτυξη των δαπανών στις ΗΠΑ και την Ασία, τόνισε ο Sorrell.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v