ΙΑΒ: Αύξηση online διαφημιστικών εσόδων 23%

Τα έσοδα από την online διαφήμιση αυξήθηκαν 23% στο α΄εξάμηνο στις ΗΠΑ  και ανήλθαν στα 14,9 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της IAB σε συνεργασία με την PwC.

ΙΑΒ: Αύξηση online διαφημιστικών εσόδων 23%
Τα έσοδα από την online διαφήμιση αυξήθηκαν 23% στο α΄εξάμηνο στις ΗΠΑ (σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα) και ανήλθαν στα 14,9 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της Interactive Advertising Bureau (IAB) σε συνεργασία με την PricewaterhouseCoopers (PwC).

Τα έσοδα του β΄ τριμήνου ανήλθαν στα 7,68 δισ. δολάρια με αύξηση 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το μάρκετινγκ της «αναζήτησης» συνέβαλε κατά 49% στο σύνολο των εσόδων της περιόδου, δημιουργώντας 7,3 δισ. δολάρια με αύξηση 27% σε σχέση με πέρσι. Η διαφήμιση στην «εμφάνιση» κατέλαβε ποσοστό 37% με έσοδα 5,5 δισ. δολ. αυξημένα κατά 27%.

Οσον αφορά την ευρωπαϊκή ήπειρο, τα στοιχεία της IAB Europe δείχνουν δυναμική ανάκαμψη στα διαφημιστικά έσοδα για το 2010, την τελευταία περίοδο για την οποία υπάρχουν στοιχεία.

Η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη ανήλθε στα 17,7 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 15,4%. Στην ευρωπαϊκή ήπειρο, η διαφήμιση στην «εμφάνιση» (display) αναπτύχθηκε ταχύτερα, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%, χάρη κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα και την πρόσβαση μέσω κινητής τηλεφωνίας.

Η διαφήμιση στην «αναζήτηση» (search) παρουσίασε αύξηση 15,6% και παρέμεινε η μεγαλύτερη κατηγορία στην online διαφήμιση, με ποσοστό 45% επί της συνολικής δαπάνης, σε σχέση με 33% για το display.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v