AOL: Ζημιές λόγω μείωσης διαφημιστικών εσόδων

Τα μειωμένα διαφημιστικά έσοδα (+5% στα 319 εκατ. δολάρια, ενώ οι αναλυτές περίμεναν αύξηση 25%) προκάλεσαν αναπάντεχες ζημιές στην AOL Inc. στο β΄τρίμηνο.

AOL: Ζημιές λόγω μείωσης διαφημιστικών εσόδων
Τα μειωμένα διαφημιστικά έσοδα προκάλεσαν αναπάντεχες ζημιές στην AOL Inc. στο β΄τρίμηνο.

Η εταιρία, την οποία αποεπένδυσε η Time Warner μετά από μια καταστροφική 10ετή συγχώνευση, προσπαθεί να αποκαταστήσει το προηγούμενο στάτους της ως έναν από τους πιο διάσημους online προορισμούς, επενδύοντας έντονα σε χώρους όπως το ειδησεογραφικό δίκτυο Patch.

Τα διαφημιστικά της έσοδα αυξήθηκαν 5% στα 319 εκατ. δολάρια, ενώ οι αναλυτές περίμεναν αύξηση 25%. Η AOL ανακοίνωσε ζημίες β΄τριμήνου στα 11,8 εκατ. δολ. ή 11 σεντς ανά μετοχή έναντι 1,06 δισ. δολ. στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v