Το μήλο της Apple το πολυτιμότερο brand διεθνώς

Το μήλο της Apple είναι πλέον το πολυτιμότερο brand στον κόσμο, καθώς η εταιρεία του Steve Jobs αποκαθήλωσε την Google από την τετραετή της πρωτοκαθεδρία στην λίστα BrandZ της Milward Brown.

Το μήλο της Apple το πολυτιμότερο brand διεθνώς
Το μήλο της Apple είναι πλέον το πολυτιμότερο brand στον κόσμο, καθώς η εταιρεία του Steve Jobs αποκαθήλωσε την Google από την τετραετή της πρωτοκαθεδρία στην λίστα BrandZ της Milward Brown.

Η κατάταξη των εταιρειών βάσει της αξίας των εμπορικών σημάτων δημοσιεύεται κάθε χρόνο και βασίζεται σε κριτήρια όπως επιχειρηματικές και τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Το μήλο της Apple λοιπόν, μετά την σαρωτική επιτυχία των iPhone και iPad, αποτιμάται στα 153 δις δολ. (που αντιστοιχεί σχεδόν στο ήμισυ της χρηματιστηριακής αξίας της εταιρείας) καταγράφοντας αύξηση 84% για το 2011.

Από τα δέκα κορυφαία εμπορικά σήματα στον κόσμο τα έξι αφορούν εταιρίες του κλάδου τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών. Ακολουθεί στην δεύτερη θέση η Google, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η ΙΒΜ. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι McDonalds, Microsoft, Coca Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile και General

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v