Η πρώτη εφημερίδα για iPad δια χειρός Μέρντοχ

Η «Daily» είναι εφημερίδα, αλλά δεν κυκλοφορεί στα περίπτερα. Κυκλοφορεί στις οθόνες του iPad και είναι το μεγάλο «μηντιακό» πείραμα της Apple του Steve Jobs και της News Corporation του Rupert Murdoch.

Η πρώτη εφημερίδα για iPad δια χειρός Μέρντοχ
Η «Daily» είναι εφημερίδα, αλλά δεν κυκλοφορεί στα περίπτερα. Κυκλοφορεί στις οθόνες του iPad και είναι το μεγάλο «μηντιακό» πείραμα της Apple του Steve Jobs και της News Corporation του Rupert Murdoch.

Πρόκειται για την πρώτη ημερήσια εφημερίδα κατασκευασμένη αποκλειστικά για υπολογιστή. Είναι το πιο πρόσφατο πείραμα στις ψηφιακές εκδόσεις, έναν χώρο όπου δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σχεδόν όλα τα μεγάλα δημοσιογραφικά συγκροτήματα στα τελευταία χρόνια.

Αρκετές εφημερίδες έχουν ήδη εκμεταλλευτεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του iPad αναπτύσσοντας εφαρμογές για το δημοφιλές φορητό της Apple, αλλά η "Daily" είναι η πρώτη εφημερίδα που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη νέα πλατφόρμα και δεν συνδέεται με έντυπο που ήδη κυκλοφορεί στην αγορά.

Η "Daily" δείχνει να μια αποτελεί μια καλή λύση για την προσπάθεια των μέσων ενημέρωσης να αποκομίσουν κέρδη από την απήχηση του Ιντερνέτ. Η "Daily" είναι συνδρομητική, αλλά διατίθεται με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, αφού η εβδομαδιαία συνδρομή κοστίζει 99 σεντς και η ετήσια 40 δολάρια.

Κάθε έκδοση θα κυκλοφορεί το πρωί και θα περιέχει τουλάχιστον 100 σελίδες με πρωτότυπο περιεχόμενο. Εννοείται ότι θα περιλαμβάνει βίντεο υψηλής ανάλυσης, διαδραστικά γραφήματα, φωτογραφίες 360 μοιρών, καθώς και παιχνίδια. Εννοείται επίσης ότι θα δίνει την δυνατότητα «εξατομίκευσης» ύλης, δηλαδή ο συνδρομητής θα μπορεί να λαμβάνει επιλεγμένη ροή ειδησεογραφίας.

Ο όμιλος του Αυστραλού μεγιστάνα των διεθνών media, Rupert Murdoch, φέρεται να έχει επενδύσει 30 εκατ. δολάρια στη νέα εφημερίδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v