Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το περισσότερο σκραπ 28 ετών στην διεθνή ναυτιλία

Οι τιμές των ναύλων ξηρού φορτίου είναι «έτοιμες» να ανακάμψουν μετά την διολίσθηση σε χαμηλό δύο ετών, καθώς οι ιδιοκτήτες διαλύουν τα περισσότερα σκάφη στα τελευταία 28 χρόνια και πλέον.

Το περισσότερο σκραπ 28 ετών στην διεθνή ναυτιλία
Οι τιμές των ναύλων ξηρού φορτίου είναι «έτοιμες» να ανακάμψουν μετά την διολίσθηση σε χαμηλό δύο ετών, καθώς οι ιδιοκτήτες πλοίων μεταφοράς άνθρακα και σιδηρομεταλλεύματος, διαλύουν τα περισσότερα σκάφη στα τελευταία 28 χρόνια και πλέον.

Συνολικά 30 πλοία τύπου capesizes, σκάφη μεγέθους τριπλάσιου από το Άγαλμα της Ελευθερίας, θα διαλυθούν σε σκραπ φέτος, σύμφωνα με την μεγαλύτερη εταιρία ναυλομεσιτών στον κόσμο, την Clarkson.

Το κόστος ναύλωσης θα κινηθεί στις 22.000 δολάρια το 2011, μέγεθος τετραπλάσιο από το σημερινό των 5.724 δολαρίων, σύμφωνα με την λονδρέζικη εταιρία Castalia Fund Management, που εργάζεται hedge fund το οποίο συναλλάσσεται ναυτιλιακά παράγωγα.

Οι διαλύσεις πλοίων σε σκραπ είναι σήμερα οι περισσότερες από το 1983 που διαθέτει στοιχεία η Clarkson, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Bloomberg, και αναμένεται να μειώσουν την υπερπροσφορά των capesizes, 200 καινούργια των οποίων αναμένεται να ναυπηγηθούν φέτος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v