Nokia: Αυξήθηκε το μερίδιό της στην αγορά κινητής

Η περικοπή των τιμών και η παρουσίαση νέων μοντέλων, οδήγησε στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς που καταλαμβάνει η Nokia, ανακάμπτοντας έτσι από το χαμηλότερο επίπεδο που είχε διαμορφωθεί το 1999.

Nokia: Αυξήθηκε το μερίδιό της στην αγορά κινητής
Η περικοπή των τιμών και η παρουσίαση νέων μοντέλων, οδήγησε στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς που καταλαμβάνει η Nokia, ανακάμπτοντας έτσι από το χαμηλότερο επίπεδο που είχε διαμορφωθεί το 1999.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε έρευνα που διεξήγαγε η εταιρία αναλύσεων Gartner Inc., από την οποία προκύπτει ότι το μερίδιο της φινλανδικής εταιρίας κινητών τηλεφώνων, αυξήθηκε στο 29,7% από το 28,9% που είχε διαμορφωθεί στο α΄ τρίμηνο.

Ακόμη, η Gartner Inc. επισημαίνει ότι η συνολική αγορά κινητών τηλεφώνων αυξήθηκε κατά 35%, στα 156,4 εκατ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nokia, Jorma Ollila, ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην διεύρυνση του μεριδίου που καταλαμβάνει η εταιρία στην αγορά.

Τον Ιούλιο, η Nokia προέβλεψε ότι τα κέρδη ανά μετοχή του τρίτου τριμήνου είναι πιθανό να υποχωρήσουν κατά το ήμισυ, ενώ οι πωλήσεις θα μειωθούν λόγω της μείωσης των τιμών.

Ωστόσο, η Nokia αποκόμισε μερίδιο από τις Siemens και Motorola, με τις τελευταίες να υποχωρούν σημαντικά στην αγορά κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Μάλιστα, η γερμανική Siemens έχασε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από όλες τις ανταγωνιστικές της στο β΄ τρίμηνο, υποχωρώντας στο 6,9% από το 8% που κατείχε.

Αντίστοιχα, το μερίδιο που καταλαμβάνει η Motorola στην αγορά, υποχώρησε στο 15,8% από το 16,4%, καθώς η εταιρία επικεντρώθηκε στην κερδοφορία, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Gartner Inc.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v