Αύξηση κερδών 11% για την διαφημιστική WPP

Ο δεύτερος μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο WPP Group ανακοίνωσε αύξηση κερδών εξαμήνου 11% χάρη στην βελτίωση της ζήτησης, κυρίως στις ΗΠΑ και την Ασία. Οι διεθνείς διαφημιστικές δαπάνες βρίσκουν έδαφος ανάπτυξης φέτος στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας και τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.

Αύξηση κερδών 11% για την διαφημιστική WPP
Ο δεύτερος μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο WPP Group ανακοίνωσε αύξηση κερδών εξαμήνου 11% χάρη στην βελτίωση της ζήτησης στις ΗΠΑ και την Ασία.

Τα καθαρά κέρδη του ομίλου διαφημίσεων και προβολής κατά το α’ εξάμηνο διαμορφώθηκαν στις 105,9 εκατ. λίρες έναντι 95,2 εκατ. λιρών στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Τα έσοδα της εταιρίας, που περιλαμβάνει στους πελάτες της την Nestle και την American Express, αυξήθηκαν 6% στις 2.03 δισ. στερλίνες.

Η WPP και οι ανταγωνιστές της, όπως η κορυφαία Omnicom Group ευνοούνται από την βελτίωση στην παγκόσμια βιομηχανία διαφήμισης που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και την Ασία πέρσι και επεκτείνεται σήμερα και στην Ευρώπη.

Οι διεθνείς διαφημιστικές δαπάνες ευνοούνται φέτος από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας και τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.

Πάντως τα αποτελέσματα δεν ικανοποίησαν τους αναλυτές, που περίμεναν κέρδη της τάξης των 164 εκατομμυρίων στερλινών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v