Οι αναδυόμενες στήριξαν τις εταιρίες κατανάλωσης

Οι αναπτυσσόμενες αγορές αποδείχθηκαν καθοριστικής σημασίας παράγοντας για τις εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων το προηγούμενο τρίμηνο.

Οι αναδυόμενες στήριξαν τις εταιρίες κατανάλωσης
Οι αναπτυσσόμενες αγορές αποδείχθηκαν καθοριστικής σημασίας παράγοντας για τις εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων το προηγούμενο τρίμηνο, καθώς η δυναμική αύξηση κερδών σε χώρες όπως η Κίνα βοήθησε την κερδοφορία, σε μια περίοδο που αγορές όπως των Ηνωμένων Πολιτειών, παρέμειναν υποτονικές.

Ο βρετανο-ολλανδικός όμιλος Unilever και οι αμερικανικές Procter & Gamble και Colgate-Palmolive ανακοίνωσε όλες εύρωστη αύξηση όγκου πωλήσεων, αν και σε γενικές γραμμές χαμηλότερη σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, καθώς οι καταναλωτές εμφανίζονται συγκρατημένοι στις δαπάνες.

Η Procter & Gamble ανακοίνωσε αύξηση ογκους πωλήσεων της τάξης του 7%, ενώ της Colgate-Palmolive 6%, χάρη στις αυξήσεις πωλήσεων σε Μεξικό, Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Ρωσία, Βενεζουέλα και Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v