«Έσπασαν κοντέρ» τα κέρδη των Apple και Yahoo

Εντυπωσιακή πορεία ακολούθησαν τα κέρδη τριμήνου των Apple και Yahoo, αποδεικνύοντας ότι η υψηλή τεχνολογία έχει ξεπεράσει την κρίση και εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την ανάκαμψη της οικονομίας.

«Έσπασαν κοντέρ» τα κέρδη των Apple και Yahoo
Εντυπωσιακή πορεία ακολούθησαν τα κέρδη τριμήνου των Apple και Yahoo, αποδεικνύοντας ότι η υψηλή τεχνολογία όχι μόνο έχει ξεπεράσει την κρίση αλλά και φροντίζει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο την ανάκαμψη της καταναλωτικής ζήτησης και της οικονομίας.

Πιο συγκεκριμένα:

- Apple: Αύξηση 90% στα κέρδη β΄ τριμήνου

Η πολύ καλή πορεία των πωλήσεων iPhones και Macs οδήγησε σε άνοδο κατά 90% τα κέρδη β΄ τριμήνου του τεχνολογικού ομίλου για το έτος χρήσης 2009 - 2010, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 3,07 δισ. δολάρια ή 3,33 δολάρια ανά μετοχή.

Ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 49% στα 13,5 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές είχαν εκτιμήσει κέρδη 2,45 δολαρίων ανά μετοχή και κύκλο εργασιών στα 12 δισ. δολάρια, βάσει δημοσκόπησης του Thomson Reuters.

Για το τρέχον τρίμηνο η Apple αναμένει ότι οι πωλήσεις της φτάσουν τουλάχιστον στα 13,4 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να τις έχουν τοποθετήσει στα 13 δισ. δολάρια. Η μετοχή του ομίλου ενισχύθηκε κατά 8,3% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street.

- Yahoo: Τριπλασιασμός κερδών α΄ τριμήνου

Η ενίσχυση της θέσης της στην αγορά online διαφήμισης και η συνεργασία της με τη Microsoft βοήθησαν τη Yahoo να επιτύχει τριπλασιασμό κερδών στο α΄ τρίμηνο.

Τα κέρδη της εταιρίας έφτασαν στα 310 εκατ. δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή από 118 εκατ. δολάρια ή 8 σεντς ανά μετοχή που ήταν στο α΄ τρίμηνο του 2009. Ο κύκλος εργασιών, στο ίδιο διάστημα, διαμορφώθηκε στο 1,13 δισ. δολάρια.

Οι αναλυτές, βάσει δημοσκόπησης του Thomson Reuters, ανέμεναν κέρδη 9 σεντς ανά μετοχή και κύκλο εργασιών 1,17 δισ. δολαρίων.

Για το τρέχον β΄ τρίμηνο η Yahoo αναμένει μικτό κύκλο εργασιών 1,6 - 1,68 δισ. δολαρίων, ενώ οι αναλυτές έχουν εκτιμήσει ότι θα φτάσει στο 1,18 δισ. δολάρια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v