Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επιδείνωση εμπιστοσύνης Αμερικανών καταναλωτών

Η εμπιστοσύνη των Αμερικανών καταναλωτών επιδεινώθηκε περισσότερο απ’όσο αναμενόταν τον Οκτώβριο, καθώς στα νοικοκυριά εξακολουθεί να επικρατεί νευρικότητα εξαιτίας της υψηλής ανεργίας.

Επιδείνωση εμπιστοσύνης Αμερικανών καταναλωτών
Η εμπιστοσύνη των Αμερικανών καταναλωτών επιδεινώθηκε περισσότερο απ’όσο αναμενόταν τον Οκτώβριο, καθώς στα νοικοκυριά εξακολουθεί να επικρατεί νευρικότητα εξαιτίας της υψηλής ανεργίας.

Ο δείκτης Reuters/University of Michigan που καταγράφει τα επίπεδα καταναλωτικής εμπιστοσύνης, μειώθηκε στο 69,4 από 74,5 τον Σεπτέμβριο.

Ο μέσος όρος του δείκτη στο 12μηνο έως τον Δεκέμβριο 2007, πριν ξεσπάσει η παγκοσμια οικονομική κρίση, ήταν 87,3.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v