Φόβοι μείωσης ναύλων έως 50% λόγω Κίνας

Την ώρα που το παγκόσμιο εμπόριο αρχίζει να ανακάμπτει, η αγορά ναυτιλίας καταρρέει για δεύτερη φορά σε ένα χρόνο, καθώς η Κίνα μειώνει τις εισαγωγές πρώτων υλών και "σαλπάρει" αριθμός – ρεκόρ νέων πλοίων.

Φόβοι μείωσης ναύλων έως 50% λόγω Κίνας
Την ώρα που το παγκόσμιο εμπόριο αρχίζει να ανακάμπτει, η αγορά ναυτιλίας καταρρέει για δεύτερη φορά σε ένα χρόνο, καθώς η Κίνα μειώνει τις εισαγωγές πρώτων υλών και ο αριθμός των νέων πλοίων που είναι έτοιμα να βγουν στις θάλασσες, ανέρχεται σε επίπεδα ρεκόρ.

Οι ναύλοι leasing μεγάλων πλοίων τύπου capsize, θα μειωθεί περίπου 50% από την τρέχουσα τιμή των 37.865 δολαρίων την ημέρα έως τα 18.999 δολάρια μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με έρευνα του πρακτορείου Bloomberg μεταξύ αναλυτών και διαχειριστών.

Οι μελλοντικές συμφωνίες μεταφοράς εμπορευμάτων (forward freight agreements) μεταξύ των brokers δείχνουν ότι η μέση τιμή ναύλωσης στο δ΄τρίμηνο θα κινηθεί 7% χαμηλότερα.

Με βάση στοιχεία της Fearnley Consultants A/S, ο στόλος των εμπορευματοφόρων capsize θα αυξηθεί φέτος κατά 146 πλοία, που είναι μέγεθος ρεκόρ και αντιστοιχεί στο 28% του συνολικού στόλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v