Εσωτερικό σύστημα πληρωμών ετοιμάζει το Facebook

To Facebook έχει αρχίσει να αξιοποιεί ένα νέο μέσο αποκόμισης εσόδων, με την εισαγωγή εσωτερικού συστήματος πληρωμών.

Εσωτερικό σύστημα πληρωμών ετοιμάζει το Facebook

To Facebook έχει αρχίσει να αξιοποιεί ένα νέο μέσο αποκόμισης εσόδων, με την εισαγωγή εσωτερικού συστήματος πληρωμών.

Είναι μια κίνηση που πολύ πιθανόν να βοηθήσει το ταχέως αναπτυσσόμενο site κοινωνικής δικτύωσης να εξασφαλίσει κερδοφορία και να στηρίζεται λιγότερο στην διαφήμιση.

Το επί μακρόν φημολογούμενο σύστημα πληρωμών, που βρίσκεται στα πρώτα στάδια, θα δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν “μάρκες” (credits) του Facebook, και στη συνέχεια να χρησιμοποιούν αυτές τις μάρκες για να αγοράζουν εικονικά προϊόντα από ένα τρίτο μέρος-διαχειριστή εφαρμογών στο site ή από το ίδιο το Facebook.

Οι χρήστες δαπανούν όλο και περισσότερο πραγματικά χρήματα για να αγοράζουν εικονικά αγαθά και μάρκες, στις εφαρμογές που «τρέχουν» στην πλατφόρμα του Facebook.

Η Zynga, η μεγαλύτερη υπηρεσία εφαρμογών του Facebook, με 42 εκατομμύρια χρήστες για τα παιχνίδια της, φημολογείται ότι προσεγγίζει ετήσιες πωλήσεις 100 εκατ. δολαρίων. Μαζί, όλοι οι πάροχοι που «τρέχουν» στην πλατφόρμα του Facebook αναμένεται να έχουν έσοδα πάνω από 500 εκατ. δολ. φέτος –ίσως περισσότερα κι από το ίδιο το Facebook.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v