Αύξηση κερδών 15% στην PepsiCo

Τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε δύο χρόνια παρουσίασε η PepsiCo στο α’ τρίμηνο 2004, χάρη στην επιτυχία των νέων γεύσεων του αναψυκτικού Gatorade και της διαφημιστικής καμπάνιας για τα σνακ Lays.

Αύξηση κερδών 15% στην PepsiCo
Τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε δύο χρόνια παρουσίασε η PepsiCo στο α’ τρίμηνο 2004, χάρη στην επιτυχία των νέων γεύσεων του αναψυκτικού Gatorade αλλά και της διαφημιστικής καμπάνιας για τα σνακ Lays.

Τα καθαρά κέρδη του δεύτερου ισχυρότερου ομίλου αναψυκτικών στον κόσμο βελτιώθηκαν 15% στα 804 εκατ. δολάρια ή 46 σεντς ανά μετοχή από 698 εκατ. δολάρια ή 40 σεντς στο α’ τρίμηνο 2003. Τα έσοδα αυξήθηκαν 11% στα 6,13 δισ. δολ. Τα αποτελέσματα ευθυγραμμίστηκαν με τις προβλέψεις των οικονομολόγων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo, Steve Reinemund, προχωρά σε αύξηση των δαπανών σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και λογισμικά προκειμένου να μειώσει των κόστος αποθήκευσης και διανομής και χρησιμοποιεί τα κεφάλαια που γλιτώνει για να προσθέσει προϊόντα στον όμιλο και να αυξήσει τη διαφήμιση.

Τα πατατάκια Lays, λόγου χάρη, άρχισαν να διαφημίζονται πρόσφατα στην τηλεόραση για πρώτη φορά σε μια δεκαετία. Επιπλέον η προσθήκη του X-Factor στις γεύσεις του Gatorade και οι νέοι χυμοί Tropicana, οδήγησαν τις πωλήσεις αναψυκτικών στη Βόρειο Αμερική σε βελτίωση κατά 11%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v