Επεσαν στο μισό οι πωλήσεις Μαρτίου της H&M

Στο μισό του αναμενόμενου διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις της μεγαλύτερης αλυσίδας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, της Hennes & Mauritz, καθώς το κρύο περιόρισε τη ζήτηση για την τελευταία κολεξιόν της.

Επεσαν στο μισό οι πωλήσεις Μαρτίου της H&M
Η Hennes & Mauritz, η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 7% τον Μάρτιο, στο ήμισυ των προβλέψεων, και απέδωσε την υποχώρηση στον κρύο καιρό που περιόρισε τη ζήτηση για την τελευταία κολεξιόν της.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρία που εδρεύει στη Στοκχόλμη, ο Μάρτιος ήταν ο πρώτος μήνας στους τέσσερις τελευταίους που οι πωλήσεις αυξήθηκαν λιγότερο από 10%. Οι αναλυτές περίμεναν σύμφωνα με έρευνα του SME Direkt αύξηση εσόδων της τάξης του 14%.

Η Hennes & Mauritz κάνει μεγάλες προσφορές για να αντιμετωπίσει την υποτονική ζήτηση στη Γερμανία, που είναι η πηγή τους ενός τρίτου των πωλήσεών της.

Ενδεικτικά, η επιχείρηση πωλεί μαγιό προς 8,99 ευρώ και αυτές οι εκπτώσεις έχουν καταφέρει πλήγμα στην κερδοφορία της. Το περιθώριο καθαρού κέρδους της εταιρίας μειώθηκε κατά το α’ τρίμηνο στο 53,7% από 54,4%.

Η εκπρόσωπος της εταιρίας δεν έδωσε παραπάνω λεπτομέρειες για τα αποτελέσματα Μαρτίου. Νωρίτερα είχε ανακοινωθεί ότι τα κέρδη του οικονομικού α’ τριμήνου αυξήθηκαν 5,8% στις 1,16 δισεκ. κορόνες, καθώς μειώθηκε το κόστος με τη βελτίωση του συστήματος διανομής αλλά και την πτώση του δολαρίου, που έκανε φθηνότερες τις αγορές των προϊόντων της στην Ασία.

Η Hennes έχει προγραμματίσει για το οικονομικό β’ τρίμηνο έναρξη λειτουργίας 51 καταστημάτων και διακοπή τριών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v