Αύξηση πωλήσεων 2% στο α’ τρίμηνο για LVMH

Οι σαμπάνιες και τα κονιάκ από τη μία και τα ρολόγια και κοσμήματα από την άλλη, ώθησαν 2% υψηλότερα τις πωλήσεις του οίκου πολυτελών ειδών LVMH στο α’ τρίμηνο, περισσότερο απ’όσο αναμενόταν.

Αύξηση πωλήσεων 2% στο α’ τρίμηνο για LVMH
Αναρρίχηση πωλήσεων 2% για το α’ τρίμηνο 2004 ανακοίνωσε ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών ειδών στον κόσμο, χάρη στην αυξημένη ζήτηση αφενός της μονάδας σαμπάνιας και κονιάκ και αφετέρου της μονάδας ρολογιών και κοσμημάτων.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 2,85 δισεκ. ευρώ από 2,80 δισεκ. ευρώ στο α’ τρίμηνο 2003, ενώ οι αναλυτές περίμεναν έσοδα της τάξης των 2,79 δισεκ. ευρώ.

Αν δεν συνυπολογιστούν οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις και οι αποεπενδύσεις, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 10% στην εν λόγω περίοδο.

Η αναθέρμανση των οικονομιών κυρίως στην Ασία και τις ΗΠΑ αναμένεται να υποστηρίξουν την ανάπτυξη του ομίλου, καθώς η LVMH ανοίγει υποκαταστήματα σε αυτές τις περιοχές για να ανταποκριθεί στην έντονη ζήτηση για προϊόντα όπως οι τσάντες Theda, οι σαμπάνες Veuve Clicquot και τα ρολόγια Tag Heuer.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v