Εχασε μερίδιο αγοράς το Reuters στο 2003

Επιπλέον μερίδιο αγοράς έχασε πέρσι ο όμιλος πρακτορείων ειδήσεων και οικονομικής πληροφόρησης Reuters, εκφράζοντας όμως αισιοδοξία ότι θα ανακτήσει το χαμένο έδαφος με την προσφορά νέων προϊόντων.

Εχασε μερίδιο αγοράς το Reuters στο 2003
Επιπλέον μερίδιο αγοράς έχασε πέρσι ο όμιλος πρακτορείων ειδήσεων και οικονομικής πληροφόρησης Reuters, εκφράζοντας όμως αισιοδοξία ότι θα ανακτήσει το χαμένο έδαφος με την προσφορά νέων προϊόντων.

Η βρετανική επιχείρηση ανακοίνωσε ότι το μερίδιό της στην -συνολικής αξίας 6 δισεκ. στερλινών- διεθνή αγορά οικονομικής πληροφόρησης έχασε δύο περίπου ποσοστιαίες μονάδες στο 37% το 2003.

Πρόσθεσε ωστόσο ότι κέρδισε ”πόντους” έναντι του ανταγωνιστικού Bloomberg στους ”ακριβούς” χώρους της αγοράς, όπου οι οθόνες συγκέντρωσης πληροφοριών κοστίζουν περί τις 1.000 στερλίνες το μήνα.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Tom Glocer δήλωσε ότι η απώλεια μεριδίου αγοράς ”δεν ήταν αναπάντεχη.” Πρόσθεσε δε ότι είναι βέβαιος πως ”η ισχύς των νέων προϊόντων στους μεσαίους χώρους της αγοράς και οι επενδύσεις μας στις υπηρεσίες θα αποτελέσουν βάση για ενίσχυση της συνολικής μας θέσης.”

Η απώλεια μεριδίου του Reuters το 2003 αποδόθηκε κατά κύριο λόγω στην οικονομική αδυναμία των βασικών αγορών όπου δραστηριοποιείται.

Το Reuters και το Bloomberg κυριαρχούν στην αγορά προσφοράς διεθνών ειδήσεων και πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο προς τις τράπεζες, τους χρηματιστηριακούς οίκους και τους διεθνείς θεσμικούς επενδυτές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v