Θετικές προβλέψεις της PepsiCo για το 2004

H PersiCo διόρθωσε ανοδικά τις προβλέψεις της για το 2004, υποσχόμενη αύξηση των κερδών στα υψηλότερα των προηγούμενων προβλέψεων, υψηλό μέρισμα για τους μετόχους της και αγορά ιδίων μετοχών 2,5 δισ. δολαρίων το 2004.

Θετικές προβλέψεις της PepsiCo για το 2004
Η PepsiCo, η δεύτερη σε μέγεθος εταιρία αναψυκτικών στον κόσμο, διόρθωσε ανοδικά τις προβλέψεις για το πρώτο τρίμηνο, στη σκιά των υψηλότερων εσόδων, ενώ παράλληλα υπογράμμισε ότι θα προχωρήσει σε αγορά ιδίων μετοχών αξίας 2,5 δισ. δολαρίων για το 2004.

Οι θετικές προβλέψεις της PepsiCo, τροφοδότησαν την ευφορία των επενδυτών για ικανοποιητική άνοδο των καταναλωτικών δαπανών και ισχυρή ανάπτυξη της παγκόσμιας και αμερικανικής οικονομίας για το 2004.

Η εταιρία, που ελέγχει τις φίρμες Pepsi και Frito – Lay, που δραστηριοποιείται στον τομέα των σνακ τροφίμων, διόρθωσε ανοδικά τις προβλέψεις της όσον αφορά στο μέρισμα, στα 92 σεντς ανά μετοχή για το 2004, από τα 44 σεντς των προηγούμενων εκτιμήσεων.

Η διεύθυνση της εταιρίας έδωσε επίσης το ”πράσινο φως” για αγορά ιδίων μετοχών αξίας 7 δισ. δολαρίων στην επόμενη 3ετία.

Ο Στηβ Ράινεμουντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, υπογράμμισε ότι η ενίσχυση της ρευστότητας της εταιρίας και ο χαμηλός δανεισμός της, θα επιτρέψουν την επιτάχυνση της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της, προσφέροντας επίσης τη δυνατότητα για σημαντική αύξηση του μερίσματος προς τους μετόχους.

Η εταιρία προβλέπει ότι τα έσοδά της θα αυξηθούν κατά 10% το πρώτο τρίμηνο, εξαιτίας της ισχυρής αύξησης των εμπορικών δραστηριοτήτων της, με τα κέρδη ανά μετοχή να φθάνουν τα 46 σεντς ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο, ενώ για το τρέχον έτος προβλέπει ότι τα κέρδη της κυμανθούν στα υψηλότερα επίπεδα των προηγούμενων προβλέψεων, φθάνοντας στα 2,27 – 2,29 δολάρια ανά μετοχή.

Οι αναλυτές των αγορών προέβλεπαν ότι τα κέρδη της εταιρίας θα έφθαναν στα 44 – 46 σεντς ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο.

Η μετοχή της εταιρίας πραγματοποίησε μίνι ράλι 2,25% στα 52,21 δολάρια τη Δευτέρα το βράδυ στη Νέα Υόρκη.

Η Pepsi έχει εντείνει τον ανταγωνισμό της έναντι της Coca Cola, της μεγαλύτερης εταιρία αναψυκτικών στον κόσμο, με άξονα την αγορά της Ινδίας, προσφέροντας μικρές συσκευασίες σε χαμηλές τιμές για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που απομακρύνθηκαν από τη αγορά εμφιαλωμένων αναψυκτικών και νερού εξαιτίας της παρουσίας φυτοφαρμάκων σε ορισμένες συσκευασίες.

Η αγορά αναψυκτικών της Ινδίας εκτιμάται στα 1,5 δισ. δολάρια για το 2004, με ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης 15%

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v