Yahoo: Εξαγορά της Kelkoo έναντι 475 εκατ. ευρώ

Η Yahoo συνεχίζει την επιθετική πολιτική της εξαγοράζοντας τη γαλλική Kelkoo για 475 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση των δραστηριοτήτων της στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, αφού η εταιρία προσφέρει κυρίως συγκρίσεις τιμών για τους χρήστες – καταναλωτές.

Yahoo: Εξαγορά της Kelkoo έναντι 475 εκατ. ευρώ
Η Yahoo συνεχίζει την επιθετική πολιτική της εξαγοράζοντας τη γαλλική Kelkoo για 475 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση των δραστηριοτήτων της στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, αφού η εταιρία προσφέρει κυρίως συγκρίσεις τιμών για τους χρήστες – καταναλωτές.

Η συμφωνία, που θα ολοκληρωθεί στο δεύτερο τρίμηνο, θα επιτρέψει στη Yahoo να ανταγωνιστεί τις Google και Microsoft, στον τομέα των πόρταλ αναζήτησης για το διαδίκτυο.

Η εξαγορά της Kalkoo διευρύνει το πλαίσιο της επιθετικής πολιτικής της Yahoo, η οποία πρόσφατα εξαγόρασε την Overture και την Inktomi.

Ο Τέρι Σέμελ, διευθύνων σύμβουλος της Yahoo, υπογράμμισε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αναδεικνύεται σε στοιχείο κλειδί για τους μηχανισμούς - πόρταλ αναζήτησης στο διαδίκτυο.

Η Kelkoo επέστρεψε στην κερδοφορία εδώ και τουλάχιστον ένα έτος, ενώ ορισμένες ευρωπαϊκές τράπεζες προέβλεπαν την πιθανότητα δημόσιας εγγραφής της ή πώλησής της σε κολοσσό προσφοράς υπηρεσιών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Yahoo ή η Google.

H Υahoo, η οποία σφύζει ρευστότητας μετά την ανάκαμψη του προηγούμενου έτους, ανακοίνωσε ότι θα διαφυλάξει την αυτονομία της Kelkoo, διατηρώντας το προσωπικό και τη διεύθυνσή της, αφού η Kelkoo θα αποτελεί απλώς ελεγχόμενη εταιρία του ομίλου.

Η υπηρεσία, που επιτρέπει τη σύγκριση τιμών στο διαδίκτυο για αγορές διαμέσου του ηλεκτρονικού εμπορίου, διαθέτει μηνιαίως 27 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη, καθιστώντας τον κόμβο της Kelkoo τον τρίτο μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Η Kelkoo ιδρύθηκε στη Γαλλία το 1999, ενώ μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων διαθέτει επιπλέον παρουσία στη Βρετανία, την Ισπανία, τη Νορβηγία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v