Ζημιές λόγω εφ’ άπαξ κόστους στην Deutsche Telekom

Τις πρώτες ζημίες της σε 4 τρίμηνα παρουσίασε στο δ’ τρίμηνο 2003 η Deutsche Telekom, εξαιτίας εφ’άπαξ κόστους ενός προβληματικού συστήματος διοδίων. Καθώς τα χρέη μειώθηκαν πέρσι κατά το 1/4 στα 46,6 δισεκ. ευρώ, η Deutsche Telekom ανακοίνωσε ότι ίσως προχωρήσει σε ”επιλεκτικές εξαγορές”.

Ζημιές λόγω εφ’ άπαξ κόστους στην Deutsche Telekom
Τις πρώτες ζημίες της σε τέσσερα τρίμηνα εμφάνισε στο δ’ τρίμηνο 2003 η Deutsche Telekom, εξαιτίας του κόστους κάλυψης ενός προβληματικού συστήματος διοδίων για φορτηγά που είχε αναπτύξει με την DaimlerChrysler.

Οι απώλειες διευρύνθηκαν στα 364 εκατ. ευρώ έναντι απωλειών 77 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Το σύστημα διοδίων δημιούργησε χρεώσεις 442 εκατ. ευρώ στο δ’ τρίμηνο 2003. Οι πωλήσεις ήταν σχεδόν αμετάβλητες στα 14,5 δισεκ. ευρώ.

Η Deutsche Telekom ανακοίνωσε ότι ίσως προχωρήσει σε ”επιλεκτικές εξαγορές”, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος Kai-Uwe Ricke κατόρθωσε –στο πρώτο πλήρες έτος που είναι επικεφαλής του ομίλου- να μειώσει τα χρέη κατά το ένα τέταρτο στα 46,6 δισεκ. ευρώ.

Για το σύνολο του 2003, η Deutsche Telekom εμφάνισε καθαρά κέρδη 1,25 δισεκ. ευρώ, στο πρώτο κερδοφόρο έτος μετά το 2000. Το 2002 οι ζημίες του ομίλου είχαν φτάσει στο ρεκόρ των 24,6 δισεκ. ευρώ. Η εταιρία δεν θα διανείμει μέρισμα για δεύτερη χρονιά αλλά, όπως ανακοινώθηκε, σκοπεύει να διανείμει του χρόνου.

Η κοινοπραξία Toll Collect μεταξύ Deutsche Telekom και DaimlerChrysler, είχε στόχο να στήσει ένα δορυφορικό σύστημα συγκέντρωσης διοδίων από τα φορτηγά που χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας, αλλά δεν αποδείχθηκε λειτουργικό για την κυβέρνηση.

Η Deutsche Telekom αύξησε την πρόβλεψη για κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά 100 εκατ. ευρώ στα 18,2 δισεκ. ευρώ. Βάση αυτής της πρόβλεψης τα κέρδη θα ενισχυθούν τουλάχιστον στα 19,2 δισεκ. ευρώ φέτος, ανακοίνωσε η εταιρία, επαναλαμβάνοντας την πρόβλεψη του Νοεμβρίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v