Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γερμανία:Νέα υποχώρηση καταναλωτικής εμπιστοσύνης

Η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε για πρώτη φορά έπειτα από επτά μήνες, καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες για την ανεργία, εν μέσω της χειρότερης οικονομικής ύφεσης από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Γερμανία:Νέα υποχώρηση καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε για πρώτη φορά έπειτα από επτά μήνες, καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες για την ανεργία, εν μέσω της χειρότερης οικονομικής ύφεσης από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ο δείκτης εμπιστοσύνης GfK υποχώρησε στο 2,4 τον Απρίλιο, χαμηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, που προέβλεπαν ότι θα διαμορφωθεί στο 2,5. Τα αποτελέσματα του Μαρτίου αναθεωρήθηκαν στο 2,5 από 2,6.

Σημειώνεται ότι η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη Γερμανία είχε υποχωρήσει τον Μάρτιο στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 26 ετών, ενώ η ανεργία αυξήθηκε τον Φεβρουάριο για τέταρτο συνεχόμενο μήνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v