McDonald’s: Άνοδος των πωλήσεων 20,1% σε ΗΠΑ

Οι πωλήσεις της McDonald’s εκτινάχθηκαν κατά 20,1% στις ΗΠΑ και κατά 7,7% στην Ευρώπη το Φεβρουάριο σε ετήσια βάση, εξαιτίας της θετικής ανταπόκρισης του κοινού στα νέα μενού, την αύξηση της διαφήμισης και την παράταση των ωραρίων λειτουργίας επιλεγμένων εστιατορίων.

McDonald’s: Άνοδος των πωλήσεων 20,1% σε ΗΠΑ
Οι πωλήσεις της McDonald’s αυξήθηκαν κατά 20,1% στις ΗΠΑ το Φεβρουάριο σε ετήσια βάση, ενώ στην Ευρώπη, τη δεύτερη σε μέγεθος αγορά για την εταιρία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,7% την ίδια περίοδο, με άξονα τα εστιατόρια της εταιρίας στις ΗΠΑ που σερβίρουν ”λευκό κρέας”, όπως το μενού με κοτόπουλο McNuggets.

Το Φεβρουάριο οι πωλήσεις της εταιρίας στις ΗΠΑ εκτινάχθηκαν για έκτο διαδοχικό μήνα με διψήφια ποσοστά, με άξονα την ανανέωση των μενού, την αύξηση των επενδύσεων στη διαφήμιση και την αύξηση των ωραρίων εργασίας εστιατορίων αιχμής.

Οι πωλήσεις της McDonald’s εκτινάχθηκαν κατά 13,9% σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στις ΗΠΑ κατέγραφαν άνοδο έως και κατά 20% σε ορισμένα επιλεγμένα εστιατόρια της εταιρίας, όπυ καταργήθηκαν τα μενού maxi, ικανοποιώντας τα αιτήματα των καταναλωτών που καταφέρονται εναντίον της παχυσαρκίας.

Η εκρηκτική άνοδος των πωλήσεων της McDonalds παγκοσμίως συνεχίζεται για 10ο διαδοχικό μήνα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχή πολιτική ανανέωσης των μενού που προσφέρει ο αμερικανικός κολοσσός εστίασης.

Οι συνολικές πωλήσεις στα περισσότερα από τις 30.000 εστιατόρια που ελέγχει η McDonalds παγκοσμίως, αυξήθηκαν κατά 22,6% το Φεβρουάριο ή κατά 14,8% εξαιρουμένων των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών και κυρίως της υποχώρησης του δολαρίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v