ΗΠΑ : Πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης

Η πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 87,3 το Φεβρουάριο, από το 96,8 του Ιανουαρίου και το 92 των εκτιμήσεων των αναλυτών έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία των καταναλωτικών δαπανών και της επιτάχυνσης της ανάπτυξης στις ΗΠΑ.

ΗΠΑ : Πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Η πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 87,3 το Φεβρουάριο, από το 96,8 του Ιανουαρίου και το 92 των εκτιμήσεων των αναλυτών έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία των καταναλωτικών δαπανών και της επιτάχυνσης της ανάπτυξης στις ΗΠΑ.

Οι αναλυτές της αμερικανικής αγοράς προέβλεπαν την υποχώρηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης για το Φεβρουάριο, μετά την εκτίναξή της στα υψηλότερα επίπεδα του τελευταίου 18μηνου τον Ιανουάριο, εξαιτίας της επιβράδυνσης των δυναμικών ρυθμών ανάπτυξης της αμερικανικής οικονομίας.

Οι ίδιες πηγές προέβλεπαν ότι ο δείκτης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης θα υποχωρούσε στο 92 το Φεβρουάριο, από το 96,8 του Ιανουαρίου, όταν είχε εκτιναχθεί στα υψηλότερα επίπεδα από τον Ιούλιο του 2002.

Η απαισιοδοξία των αναλυτών στηρίζεται ατο γεγονός ότι η αμερικανική οικονομία δημιούργησε ”μόνο” 73.000 νέες θέσεις εργασίας κατά μέσο όρο το προηγούμενο 5μηνο, το εν τρίτο περίπου από τον μέσο όρο δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας κατά τη διάρκεια της 10ετούς ανάπτυξης την περίοδο 1991 – 2001.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η επιστροφή φόρων ίσως ενισχύσει τις καταναλωτικές δαπάνες στο επόμενο διάστημα, βελτιώνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v