Ανάκαμψη στη διαφήμιση, χάρη και στους Ολυμπιακούς

Η διαφήμιση παγκοσμίως ανακάμπτει ύστερα από μία από τις χειρότερες φάσεις της ιστορίας της χάρη στους Ολυμπιακούς Αγώνες και τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, εκτιμά η Aegis, κορυφαίος διαφημιστικός πράκτορας της Ευρώπης.

Ανάκαμψη στη διαφήμιση, χάρη και στους Ολυμπιακούς
Η Aegis, η μεγαλύτερη εταιρία αγοράς διαφημίσεων στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι οι συναλλαγές της εκτυλίσσονται σύμφωνα με τις εκτιμήσεις και προβλέπει ότι η διαφημιστική αγορά θα διατηρήσει πορεία ανάκαμψης στο 2004.

Η εταιρία, που κατέχει το διαφημιστικό πρακτορείο Carat, ανακοίνωσε ότι περιμένει ανάπτυξη των διαφημιστικών δαπανών με ρυθμό 4,7% παγκοσμίως στη φετινή χρονιά, σε σύγκριση με 3,2% στο 2003.

Τα αισιόδοξα σχόλια της Aegis επιβεβαιώνουν τις ενδείξεις ότι ο διαφημιστικός κλάδος ανακάμπτει ύστερα από μία από τις χειρότερες περιόδους της ιστορίας του.

”Η επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων, των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ και η επιστροφή της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης θα ευνοήσουν την αγορά, ειδικά στις ΗΠΑ,” προβλέπει η εταιρία.

Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται αύξηση των διαφημιστικών δαπανών της τάξης του 4,7% για τις ΗΠΑ, 6% για την Ασία και 3,6% για την Ευρώπη.

Οι μετοχές της Aegis, που κινήθηκαν καλύτερα από τις περισσότερες στον κλάδο της κατά την περσινή χρονιά, σημειώνουν περαιτέρω κέρδη (στις 99,5 πένες) στη βρετανική αγορά, μετά την ανακοίνωση των προβλέψεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v