Αποδίδει η αλλαγή στρατηγικής της McDonald’s

Kατά 10,2% στις ΗΠΑ και κατά 14,9% διεθνώς εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις της McDonald’s το Νοέμβριο μετά την αλλαγή στρατηγικής που στοχεύει να κερδίσει το νεαρό και δυναμικό καταναλωτικό κοινό.

Αποδίδει η αλλαγή στρατηγικής της McDonald’s
Ορθή αποδείχθηκε η επιλογή της McDonald’s να στραφεί στους νεαρούς καταναλωτές σε σχέση με την προηγούμενη στρατηγική της, που στηριζόταν στην προσέλκυση οικογενειακού κοινού.

Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν διεθνώς κατά 14,9% το Νοέμβριο, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2002, ενώ με βάση τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες η αύξηση φθάνει στο 8,2%.

Ανανεώνοντας τα μενού, παρατείνοντας τα ωράρια λειτουργίας επιλεγμένων υποκαταστημάτων και ανανεώνοντας σταδιακά τη διαρρύθμιση των εστιατορίων η McDonald’s συνεχίζει να καταγράφει θετικές εκπλήξεις τόσο στις ΗΠΑ όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, αφού οι πωλήσεις καταγράφουν άνοδο με διψήφια ποσοστά, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα του ομίλου στην αγορά ταχείας εστίασης.

Ο Τζιμ Κανταλούπο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, υπογράμμισε ότι τα επιτυχή αποτελέσματα των τελευταίων μηνών υποδεικνύουν ότι η εταιρεία θα πρέπει να εντείνει την επιθετική της πολιτική στην αγορά εστίασης, διευρύνοντας την παρουσία της με νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v