BMW: Αναβάθμιση τιμής στόχου από HVB

Στα 46 από τα 41 ευρώ αναβάθμισε την τιμή στόχο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW ο χρηματοοικονομικός οργανισμός HVB, διατηρώντας παράλληλα τη σύσταση ”buy” (αγορά), κυρίως εξαιτίας της επιτυχημένης επιθετικής πολιτικής της αυτοκινητοβιομηχανίας, που περιλαμβάνει την ανανέωση των μοντέλων της.

BMW: Αναβάθμιση τιμής στόχου από HVB
Στα 46 από τα 41 ευρώ αναβάθμισε την τιμή στόχο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW ο χρηματοοικονομικός οργανισμός HVB, διατηρώντας παράλληλα τη σύσταση ”buy” (αγορά).

Όπως ανέφερε η γερμανική τράπεζα, η BMW ακολουθεί επιθετική πολιτική, που μεταφράζεται με την ανανέωση των μοντέλων της εν πρώτοις της σειράς 5 και ακολούθως της σειράς 3 έως το 2005 καθώς και της εισαγωγής της οικονομικής σειράς –1 που θα μοιράζεται εξαρτήματα με τη σειρά –3, μειώνοντας σημαντικά τα κόστη έρευνας κι ανάπτυξης.

Η πολιτική αυτή αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αποδόσεις στην εταιρία έως το 2005, με ετήσιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων των αυτοκινήτων με το εμπορικό σήμα της BMW κατά 10,6% και ετήσιο ρυθμό αύξησης τα κερδοφορίας του ομίλου της BMW στο διάστημα 2002-5 κατά 10%.

Όπως αναφέρει η HVB, η BMW είναι από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που αυξάνουν την πραγματική εταιρική τους αξία, καθώς η απόδοση των επενδυμένων κεφαλαίων με βάση τα προβλεπόμενα κέρδη του 2005 θα διαμορφωθεί σε 12,2%, ξεπερνώντας καθαρά το κόστος κεφαλαίου 9,1% για το 2002 και 7,7% το 2005.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v