Carrefour: Ανάπτυξη made in Mediterranean

Τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του 2003 αναθεώρησε προς τα επάνω η Carrefour, με αφορμή τις πολύ καλές επιδόσεις της σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία. Παράλληλα διατήρησε σταθερές τις προβλέψεις για τα κέρδη της.

Carrefour: Ανάπτυξη made in Mediterranean
Στην αναβάθμιση των προβλέψεων της προχώρησε η Carrefour για τις πωλήσεις του 2003, κάνοντας λόγο για ρυθμούς αύξησης κατά 6% από 5% που ήταν προηγουμένως, χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνονται οι επιπτώσεις από τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις.

Ενας από τους σημαντικότερους λόγους της αναθεώρησης των εκτιμήσεων ήταν και οι δραστηριότητες του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ομίλου λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία.

Το πρόγραμμα των εκπτώσεων της εταιρίας φαίνεται πως απέδωσε, αναζωπυρώνοντας έτσι την αγοραστική διάθεση των καταναλωτών, που με τις δαπάνες τους πυροδοτούν τα 2/3 της εγχώριας οικονομικής δραστηριότητας. Η Carrefour επανέλαβε επίσης τις εκτιμήσεις της και για αύξηση των κερδών ανά μετοχή της κατά 10% το 2003.

Τα κέρδη της εταιρίας, εξαιρουμένων όμως αυτών από τις πωλήσεις των κινητών αξιών της, αυξήθηκαν κατά 18% στο πρώτο εξάμηνο του έτους αγγίζοντας τα 472 εκατ. ευρώ από 461 εκατ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v