Πτώση 17% στα κέρδη της WPP στο εξάμηνο

Κατά 17% υποχώρησαν τα κέρδη της WPP, της τρίτης μεγαλύτερης εταιρίας marketing και διαφήμισης παγκοσμίως, για το πρώτο εξάμηνο, κυρίως λόγω της απαξίωσης μονάδων του ενεργητικού της.

Πτώση 17% στα κέρδη της WPP στο εξάμηνο
Κατά 17% υποχώρησαν τα κέρδη της WPP, της τρίτης μεγαλύτερης εταιρίας marketing και διαφήμισης παγκοσμίως, για το πρώτο εξάμηνο, κυρίως λόγω της απαξίωσης μονάδων του ενεργητικού της.

Τα καθαρά κέρδη της WPP υποχώρησαν στα 95,2 εκατ. στερλίνες ή 8,5 πένες ανά μετοχή, έναντι του ποσού των 114,3 εκατ. στερλινών της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι.

Οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 2,5%, στα 1,91 δισ. στερλίνες. Να σημειωθεί ότι οι αναλυτές περίμεναν ότι τα κέρδη θα διαμορφώνονταν στα 129,5 εκατ. στερλίνες.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η WPP και οι ανταγωνιστές της, όπως η γαλλική Havas, αντιμετωπίζουν προβλήματα από τη μείωση των δαπανών των πελατών τους, οι οποίοι προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στην υποχώρηση της ζήτησης των αγαθών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v