Coca Cola: Μεταγραφή στελέχους από Kodak

Στον πρώην διευθυντή marketing της Kodak, Daniel Palumbo, εναποθέτει τις ελπίδες της για τόνωση των πωλήσεων η Coca Cola, επισημαίνουν σε δημοσίευμά τους οι ”Financial Times”. Η μεγαλύτερη διαφημιζόμενη εταιρία παγκοσμίως εντοπίζει το πρόβλημα στις μεθόδους προώθησης των προϊόντων της.

Coca Cola: Μεταγραφή στελέχους από Kodak
Η Coca Cola εναποθέτει τις ελπίδες της για βελτίωση των μεθόδων προώθησης των προϊόντων της στον πρώην διευθυντή marketing της Kodak, Daniel Palumbo, στην προσπάθειά της να επιστρέψει στις ”μέρες δόξας” της, επισημαίνουν σε δημοσίευμά τους οι ”Financial Times”.

Αναλυτικότερα, οι ”FT” αναφέρουν ότι η προώθηση των προϊόντων του πολυτιμότερου σήματος στον κόσμο έχει γίνει πολύ δύσκολη υπόθεση.

Απόδειξη γι’ αυτό αποτελεί το ”πέταγμα στον κάλαθο των αχρήστων” δύο διαφημιστικών εκστρατειών σε τρία χρόνια, η απόλυση δύο κορυφαίων στελεχών marketing και οι αποτυχημένες απόπειρες για παραγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων που παραμένουν στο μυαλό των καταναλωτών.

Τα προβλήματα για το marketing της Coca Cola ξεκίνησαν, σύμφωνα με τους ”FT”, όταν άρχισε η αναδιάρθρωση της εταιρίας, το 2000.

Τότε, ο Douglas Daft, ο οποίος μόλις είχε αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου της Coca Cola, ”σαλαμοποίησε” το τμήμα marketing της Coca Cola εκχωρώντας μεγαλύτερες αρμοδιότητες στους υπευθύνους τον τοπικών αγορών και θεωρώντας ότι τα διαφημιστικά μηνύματα θα ήταν έτσι πιο αποτελεσματικά.

Άντ’ αυτού, το μήνυμα που περνάει η Coca Cola στους καταναλωτές κατέστη ασαφές: κάποιες φορές η Coca Cola δείχνει να απευθύνεται σε όλους, κάποιες άλλες δείχνει να επικεντρώνεται στο νεανικό κοινό.

Τη μια χρονιά το κεντρικό σύνθημα ήταν ”Enjoy” και την άλλη ”Life Tastes Good”.

Όπως γράφουν οι ”FT”, oι καταναλωτές δεν έδειξαν να εμπνέονται ιδιαίτερα από τις διαφημιστικές καμπάνιες της Coca Cola και ως εκ τούτου οι πωλήσεις της εταιρίας σε πολλές αγορές υποχώρησαν.

Σε ό,τι αφορά τον άρτι προσληφθέντα για την ηγεσία του τμήματος marketing της Coca Cola, Daniel Palumbo, πρόκειται για ένα στέλεχος με σημαντική εμπειρία σε προώθηση προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, καθώς έχει σχεδιάσει τη διαφημιστική προώθηση για σήματα όπως τα σαμπουάν Pantene και Vidal Sassoon.

Εξάλλου, ήταν υπεύθυνος για την, κατά γενική ομολογία, πιο πετυχημένη καμπάνια της Kodak της τελευταίας δεκαετίας με το σύνθημα ”Share moments, Share Life”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v