Nestle: Αύξηση πωλήσεων 6% στο α’ τρίμηνο

Η σημαντική αύξηση τιμών σε αρκετά προϊόντα, οδήγησε σε άνοδο κατά 6% τις πωλήσεις α’ τριμήνου, του κορυφαίου ομίλου παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως, Nestle.

Nestle: Αύξηση πωλήσεων 6% στο α’ τρίμηνο
Η σημαντική αύξηση τιμών σε αρκετά προϊόντα, οδήγησε σε άνοδο κατά 6% τις πωλήσεις α’ τριμήνου, του κορυφαίου ομίλου παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως, Nestle.

Ο συνολικός κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 25,72 δισ. ελβετικά φράγκα (25 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίοι τον τοποθετούσαν στα 25,35 δισ. φράγκα.

Η Nestle προχώρησε σε μέση αύξηση 3% των τιμών της, προκειμένου να καλύψει το υψηλό κόστος για προϊόντα όπως καφές, κακάο και ζάχαρη.

Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν σε κάθε μονάδα του ομίλου, εξαιρουμένης, όμως, αυτής εμφιαλωμένου νερού, με τον κύκλο εργασιών της να υποχωρεί 6,8% στα 2,16 δισ. ελβετικά φράγκα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v