Vivendi:Υποχώρηση 4% στις πωλήσεις του α’ τριμήνου

Απροσδόκητη υποχώρηση σημείωσαν οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του 2003 της Vivendi Universal, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρίας ΜΜΕ στον κόσμο, εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για CD και λόγω της αποδυνάμωσης του δολαρίου.

Vivendi:Υποχώρηση 4% στις πωλήσεις του α’ τριμήνου
Μειωμένες κατά 4% ήταν οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του 2003 της Vivendi Universal, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρίας ΜΜΕ στον κόσμο, εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για CD και λόγω της αποδυνάμωσης του δολαρίου.

Τα έσοδα υποχώρησαν στα 6,23 δισ. ευρώ, από τα 6,49 δισ. ευρώ που ήταν κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο, εξαιρουμένης της πώλησης περιουσιακών στοιχείων κατά το 2002, ανακοίνωσε η εταιρία. Οι αναλυτές υπολόγιζαν ότι τα έσοδα θα διαμορφωθούν στα 6,54 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις στην Universal Music Group, της μεγαλύτερης δισκογραφικής εταιρίας στον κόσμο, υποχώρησαν κατά 19%, εξαιτίας της ευρείας κυκλοφορίας πειρατικών CD.

Η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε ότι εξαιρουμένων των εκτάκτων δαπανών, θα καταγράψει κέρδη για το έτος, έχοντας πέρσι σημειώσει τις υψηλότερες ζημιές στην ιστορία της, καθώς ανέλαβε δαπάνες σχετικές με την μείωση της αξίας περιουσιακών της στοιχείων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v